Trötter

Är så otroligt trött just nu att jag inte orkar göra nånting. Sitter bara & stirrar på tv-n och väntar på att få gå och lägga mig. Sover alldeles för lite under veckorna och jag tror det börjar ta ut sin rätt.

Har nästan just kommit hem och ska ta itu med lite tråkgöra som städning & tvätt.....måste ju göras hur trött man än är.
Sen blir det sängen för min del:-)

Får ta igen alla olästa inlägg imorgon istället.

Vi som brukar läsa inne hos trevliga medaljongen vet att hon är maxifyndaren nummer 1 :-) Hon hittar alltid en massa snyggt där och till ett bra pris. Idag var det min tur.....En plastmatta för 50:- fick följa med hem.


Bild:privat
#1 - - Rebecka:

Vilket fynd!

Kram Rebecka

#2 - - Nettan:

Hej där trötter, här har du en til fast det är jag av min " kroniska " värk !

Jasså, det är till & ha fyndat på Maxi !

Fanns den i fler färger ?



Sov gott =0)

Kram Nettan

#3 - - fru Sätterlund:

En sån matta skulle passat bra i mitt kök... Får nog kila in på Maxi snart iaf.

Kram Therese

#4 - - Mari:

Det var ännu billigar än min jag köpte på Maxi, jag gav 149 kr för en svart/vit 250 lång och det tyckte jag var fyndigt. Brukar aldrig fynda annars på Maxi.



Inte va kul att va så trött, känner igen mej. Sover oxå för lite på nätterna ca: 4-5 timmar.



Kram!!

#5 - - Jenny:

Plastmattor kan man inte få för många av :-) Kram Jenny

#6 - - Jo:

Vilket fynd! Var det på Maxi säger du? :)

#7 - - Heléne:

Snygg matta till ett fyndpris!

Kram

#8 - - Annah:

Vilket fynd! Riktigt snygg och fräsch!

Kram Annah

#9 - - Camilla:

vilket fynd..!!

Önskar att jag oxå kunde fynda lika mycket som dig... :-P

#10 - - Emma:

Åh en till som är trötter, ser ju knappt vad jag skriver=) Sover oxå för lite på veckorna precis som du, men timmarna räcker ju inte till annars...snyggt fynd!!! Sussa gott, kram emmsan

#11 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilket fynd!

Kram Sandra

#12 - - Jill:

Vilket härligt fynd! Riktigt snygg matta. Och skoj med lite klarare färger nu när vintermörkret börjar närma sig.



Ha det fint!

#13 - - Kristina- Novemberbröllop:

Ja hon är en riktig maxifynadare, du med nu:) Ha en bra dag! Kram

#14 - - Åsa:

Vilket klipp !!!!

50:- !!!!

Ha en bra dag :-))

#15 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilken snygg matta och vilket fynd! Bra gjort! Kram

#16 - - MO:

Såklart det är ok, blir bara smickrad över att du nämner mig....vilken ära att vara maxifyndare nr 1...hihi. Den mattan var ju jättefin, o billig, praktiskt oxå med plast, om det så är i köket eller hallen eller tvättstugan man vill ha den.

Igårkväll kom vi hem från Göteborgstrippen, blev en hel del fyndat (dock inget maxiinköp), så mysigt har vi haft det..Strosat i affärer, ätit gott, promenerat lite..sen att färden hem gick inom både Skroten (i Kinna, tyger) o Ullared gjorde ju inte saker sämre....

Idag blir det till att städa, handla o planera vad som ska bjudas på till helgens kalas (hade gärna sluppit undan det), så det är full rulle...kram på dig vännen

#17 - - Mia:

Vilket fint fynd! Jag har en likanande matta ute på balkongen som jag fyndade på ullared fast inte till lika bra pris som du fick din för!

Ha en bra dag!