#1 - - Josefin:

Gud va bra, det ska jag också göra nu på en gång! :)

#2 - - Josefin:

Jag fick inte det att funka med bilden..

du kanske vill hjälpa mig lite?

:)

#3 - - Josefin:

neeh, men hur funkar det med den där länktexten?

haha, gud vad teknisk jag är idag :)

#4 - - Jennica:

Nu finns det bilder uppe :)

kram

#5 - - F:

Tack så mycket:)



Jag ska lägga upp den här på min blogg lite senare!Kram

#6 - - MO:

Tack för din gulliga kommentar...blir så glad för det....O grattis till alla dina fina utmärkelser, såg att du fått några, det är du helt klart värd...



Skönt med en lugn helg, jag menar sitta i din soffa o slappa skulle inte vara fel...Vi har precis kommit hem från dopet o är mätta o stinna....ändå åker godisskålen fram o nävarna är där o gräver....vågar knappt säga det men längtar till måndag då det är träning igen. Det är lite dåligt att det inte finns ett enda träningspass på helgen (friskisosvettis), visst jag går ju mina rundor meeen ett svettigt träningspass passar bra en söndag efter en helg i frossandets tecken, kramar på dig

#7 - - Tina:

Hej och tack för besöket! Klumpigt av mig att inte få till rätt adress...Jag är glad att du hittade in till mig till slut i allafall! Va kul att du fått några utmärkelser, och inte så konstigt!! Din blogg är så ispirerande att besöka! Tänk när man kommer så långt i bloggkarriären...:D Ha det så gott, och välkommen tillbaka snart! (alla ni andra är också mer än välkomna!)



Tina

#8 - - Designtjejen:

Ville titta in och önska dig en jätte härlig lördag!!

kramis

#9 - - Proforma:

Det har jag redan gjort!

Trevlig helg!

#10 - - Fredrik *Frisören:

vilken bra grej!

#11 - - Kristinas Hus:

hihi! Jag gillar ju att baka själv så jag vill faktiskt inte byta dom rollerna ;), men jag är lite av en allt-i-allo, bakar och tapetserar haha.

Ha en bra helg! kram på dig

#12 - - dahlarna:

Hej! Jag har också länkat till den! Såå bra & kul när man kan göra lite värdefull insats! Hoppas att du har haft en bra helg! KRAMISAR!