Jula

Jula har sina godbitar. Gjorde ett collage av några av dom.

Om man ändå hade en öppen spis så att man fick köpa den supersnygga vedkorgen. Men man kan ju ha tidningar i den om inte annat:-)
Bordsfläkten var också riktigt snygg.



2.5 m sladd 69:-
Husnummer & siffror 12 cm 39:-
Blomlåda 299:-
Bordsfläkt 199:-
Vedkorg 279:-
Verandastol 299:-
Vattenkanna 19:-
#1 - - Julia:

Fläkten är min favortit!

#2 - - Therése:

Ja, det tänker man ju inte på, att det kan finnas nåt speciellt där!

Men dessa saker var ju jättefina ;-)

Kram Therése

#3 - - Ulrika:

Superfin vedkorg! Precis vad vi är på jakt efter då vår förre "brakat i hop" så tack för tipset =)



Kram

#4 - - Malin:

Mycket fint där minsann och till vettiga priser:) Kram

#5 - - Angelica:

Blomlådan är skitsnygg! På rätt hus vill säga. En familj här på byn har den röda.. På ett mintgrönt hus. Ser inte alls bra ut.

#6 - - sofie:

Vilka gobitar du valt ut :) Vedkorgen var riktigt snygg! Kram, Sofie

#7 - - InneoUte-Malin:

Hade aldrig kommit på att leta fina prylar på Jula - men det fanns ju. :-) Flera saker där som var riktigt schyssta. Bra tips. :-)

#8 - - Monkan:

Jula är ju en sån där affär som bara är för bilburna... Ligger liksom långt från alla former av kollektivtrafik, så deras saker är utom räckhåll för mig. Men det är ju inga problem att hitta andra ställen att shoppa på :-) det har ju t.ex dykt upp både Ö&B och Mio inne i Stockholms innerstad. Jag väntar bara på att IKEA ska ta efter ;-)



Vilket superbra tips om gratis fotobok. Men vad konstigt att de har två olika länkar. Jag säger som du, jag har absolut inget emot att skriva och tipsa om det i min blogg (eller båda bloggarna t.om) men kanske att skriva just 100 ord... Fast ähum, det kanske inte skulle bli "nivån"...

#9 - - Magdalena:

Hittade till din blogg idag (genom FL tror jag) och den är helt underbar! Älskar dina ideer! Verkligen inspirerande! Kanske blir det lite barnrelaterat pyssel när storken har kommit? Du har säkert redan hittat dit, men om inte så har http://www.isa.nu/shop/motiv.html jättefina texttavlor, inte minst barntavlor där man fyller i datum, längd osv. Ha det bäst!

#10 - - Proforma:

Vi har det så bra att vi har en Jula-butik bara 5-10 min hemifrån. Har handlat en del där men kanske inte direkt inredningsrelaterade.

Kram

#11 - - Lissen:

Vilka bra tips. Skulle aldrig tänkt att Jula har så fina saker. Ha en skön helg!

#12 - - Lissen:

Vilka bra tips. Skulle aldrig tänkt att Jula har så fina saker. Ha en skön helg!

#13 - - Anonym:

åh fina saker, vedkorgen var riktigt fin...funderade faktiskt på köpa en häridagarna för den vi har är inte så fager som du säkert sett:-)Kanske vi får ta en sväng till jula då...

kram!

#14 - - syrran mia:

det var jag som kommenterade sist...blir galen då datorn på nåt vis plockar bort namnet...

#15 - - annami:

Jula nästa då. Den fläkten vill jag ju ha. Snyggt med svart. Sen tyckte jag mycket om dina vita vaser som du arrangerat likt blommor, på ett vitt underlägg. Snyggt!//annami

#16 - - jenny:

magdalena: tack så mycket:-) Du är så välkommen tillbaka.