#1 - - camilla:

Åh så sött :) små små kläder på en tjusig tamburmajor fint fint!



Något som är mindre fint är min förstörda lakritsknäck! Kolla in på min blogg och få dig ett gott skratt :D

#2 - - Dessi:

Jösses! Den var riktigt söt!

#3 - - Anna:

Hi hi, jag stod och kikade på just en sådan i går kväll på Åhléns. Skulle vilja ha en i båda flickornas rum. Den är jättefin! Kram Anna

#4 - - Inspirera Mera:

Åh vad söt!

Kram Sandra

#5 - - Ea:

Jättefin men står den bara på golvet eller kan man fästa den i väggen? Den där skulle nämligen aldrig få stå kvar upprätt här hemma hos oss :).

#6 - - jenny:

Ea: Den står på golvet. Nu är ju mina småtroll så små än men det kan tänkas att den inte kommer att få stå här heller när de blivit lite större;-)

#7 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Den var ursöt!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#8 - - Sandra - Mina Prinsar och Jag:

Vilka gulliga svampar på rullgradinen, har du gjort dom själv?

#9 - - Mari:

Men hur söt var inte den då:-)

Förstår att du föll för den pladask!



KRAM!

#10 - - InneoUte-Malin:

Den ger allt lite Eames-vibbar. Superfin!

#11 - - Änglahår:

Hur söt som helst!



/Änglahår

#12 - - Erica:

den är jättefin! har kikat på den själv flera gånger! tror nog att det kan bli en till min hall när den är klar!!

#13 - - Milla:

Den är hur gullig som helst. Kram Milla

#14 - - Dahlarna:

Jättefin! Vilken bra idé! Behöver också något att hänga barnens kläder på. Just nu belamras skrivbordsstolen & då sitter de ju inget bra! Hoppas att du får en fortsatt bra dag! KRAMAR!

#15 - - Susihus:

Förstår att du föll för den supersöta!

Må gott

Kram

#16 - - Lotta:

Ja, gillar oxå den.Stått å hållt i den flera ggr, men jag måste hejda mig med inköp. :-)

#17 - - jenny:

Sandra: svamparna är köpt på åhlens i somras och är nån sorts dekoration med säkerhetsnål på baksidan.