Tävling

Såhär lagom till jul passar det bra att ha en tävling där du kan vinna min julposter.
Den är 30x40 (305x407mm) & finns att få i matt eller blankt.

Alla kan vara med & tävla.
För att vara med och tävla lämnar du en kommentar till detta inlägg om vad julen är för dig med 3 ord. Då får du 1 lott.
Vill du ha ytterligare 2 lotter så länkar du från din blogg. (låna gärna bilden)
Om du inte har blogg så tipsa 3 vänner om tävlingen via mail & skicka en kopia till: [email protected]

Tävlingen pågår t.o.m 18/12
Lycka till!!

#1 - - camilla:

Stämningsfull, glädje och gnistrande!



Jag länkar till din blogg :)

#2 - - Anna Svanholm:

Vilken fin poster,klart jag vill vara med å tävla om den. Dock var de svårt å endast välja tre ord men så var ju reglerna: snö, gran å tomte fick det bli tillslut.

Tack för en trevlig och väl inspirerande blogg!

#3 - - Ensamma mamman:

Ljus, mys, mat.



Hoppas på tur.



Kram

#4 - - Elin Broadhall:

Julen är glädje, omtanke och gemenskap för mig. kul med tävling Jenny!

#5 - - emma:

Mys, familj, skumtomtar!

#6 - - Hanna:

Familj, Ljus och Snö!

#7 - - Ullis:

>Oj vad fina posters, en sådan vill jag gärna vinna!

Julen för mig är knäck, snö och gemenskap



Tack för att du delar med dig och inspirerar med dina pyssel!

Kram

#8 - - Sara:

Mys, mys och åter julmys.

#9 - - Änglahår:

Detta tillfälle vill jag inte missa!



Julen för mig är i tre ord:

Stämningsfullt, julmat och förväntningsfulla barn.



Länkar från min blogg.



/Änglahår

[email protected]

#10 - - Jenny:

Mina tre ord för julen är: längtan, glädje och familj

#11 - - Marita:

Julen för mej är familjen, julgodis o snö

#12 - - Johanna:

För mig är julen: Julmusik, Samhörighet och Mys!

#13 - - JoHaNNa:

ohh vilka roliga tävlingar du har =)

jag vill va med här oxo =)

tre ord som betyder jul för mej = Julklappar - Umgänge - Ljus ;)

lägger in en länk i min blogg oxo =)

#14 - - L med lille E:

Familj, julgran och tomte! :-)



#15 - - Bokmalen:

Mys, familj, Mat, symboliserar julen för mig. Jag länkar såklart åsså håller jag tummarna. ;)

Kramen, Maria

#16 - - Malin:

Vilken fin tavla! Den vill jag vara med o tävla om! Jul för mig beskrivet i tre ord är; gemenskap, ljus och mat!

#17 - - Helena Frisk:

Självklart vill jag vara med och tävla. Jul för mig är familj, mys och snö.

#18 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Mina tre ord är: Familj Mys Mat



Har länkat på min blogg oxå :-)

#19 - - Eddie:

Julens tre bästa ord:

Glädje, godis och stämning

#20 - - Inspirera Mera:

Vilken fin tavla du har gjort!



Julens bästa ord är:

Familj, stämning och glädje.



Kram Sandra

#21 - - Theres:

Jag har länkat från min blgg till din och är gärna med och tävla.

Mina ord:

Barns, tindrande, ögon!



Theres

#22 - - Liisa:

Aaa så kul att få komma hem :)



Nä det har jag inte, tänkte på det. Ska vi köpa till varandra eller ska vi köpa till dom små? Jag går gärna ihop med dig om det går bra? :)

Kram kram

#23 - - Evelina:

HEJ!

Vilken superfin kreation, den vill vi gärna vinna sålklart!



Tre ord som beskriver mina jular bäst är dessa:

PAKETLEKEN,förväntan & glögg!



Har även länkat från min blogg...

#24 - - Elina:

För mig är julen Lycka, värme och kärlek.



Länkar från min blogg

#25 - - Jennie:

Det första jag tänker på är: familj, lugn, julmat!

#26 - - Sockenvägens Söta:

För mig är julen en högtid som kännetecknas av familjemys, förväntan och glädje!



Kram!

#27 - - Dessi:

För mig är julen kärlek, lugn, frid. Kram Dessi

#28 - - Anette:

Barnens förväntningar, julmusik och samlas med familjen. I år blir det en speciell jul för oss där det sistnämnda känns ännu mer viktigt...!!

#29 - - Sophia:

Jaaa men vad roligt :) Jag får extra julkänsla av Julmusiken

Knäck (julgodis)

och tända ljus.



Jag kopierar bilden också och länkar :D



#30 - - Marina:

Förväntan, skratt och gemeskap är nog tre ord som känns som jul för mig och min familj.

Självklart länkar jag från min blogg och håller tummarna för att jag ska vinna din superfina poster.

#31 - - Marita:

familj, proppmätt, sällskapsspel. det är julen det!

#32 - - helena:

Julen är mycket, men mest av allt GEMENSKAP.

Fin tavla, vad duktig du är:)

#33 - - Pernilla:

Familj Mys Paket

#34 - - Anna:

vill oxå ha en chans (eller rättare sagt tre) att vinna denna!!!



julen är så massa..men 3 favoriter är..

klappar köttbullar knäck :)



har länkat från min blogg

http://spattanjansson.blogg.se/2009/december/tavling-poster.html

#35 - - Sandra - Mina Prinsar och Jag:

Självklart vill jag vara med och tävla. Dina posters är så himla fina!

Julen för mig är: mystradition, julstrumpa och julklappar

#36 - - Anna Söderberg:

Är med å tävlar :)



Ha det bra fina du!

#37 - - Anna Söderberg:

Glömde 3 ord: familj, klappar, sill :)

#38 - - Sara:

Underbar tävling Jenny, självklart vill jag vara med och tävla.

Familjen, förhoppningar och glädje.



Jag har även länkat till tävlingen i min blogg:

http://lillaunderbarn.blogg.se/2009/december/tavling-hos-jenny.html

#39 - - lolla:

hejsan

gillar allt som har med bokstäver att göra så denna tävling är super duper härlig

har länkat i min blogg under kategorin tävlingar...

kram lolla

#40 - - Annette:

Julen för mig är: mys, paket, mat.



Jag vill vara med och tävla.



Ha en fin helg!



Kram Annette

#41 - - Sofia:

Julen för mig är: köttbullar, snöflingor och familjen



Hoppas på lite flax för mig nu :)

#42 - - Irma:

Hej! Jag deltar gärna! :) Länkat!!!! ;) Grattis till sötnosarna!!! :)http://soedermalmskans.blogspot.com/2009/12/julposter-1812.html

#43 - - MAMMA:

För mej är julen :Familjen,julmaten, kalleanka. Och mycket mer , men med tre ord så får det bli det ,Kramar från mamma

#44 - - Eva:



Vilken jättefin poster. Den skulle jag gärna vilja sätta upp i mitt rum. Håller tummarna.

För mej betyder julen:

Familj, gemenskap, omtanke

#45 - - JessicaMaria:

Familj Mys Mat

#46 - - Hanna:

SNÖ MYS LJUS

#47 - - Kattis:

Förväntan, juleljus och julemys

#48 - - Sara - Thaison:

Jag vill gärna vara med. Julen för mig i 3 ord.. Ledighet, familj, ljusvärme.

#49 - - Åsa Johnsson:

Julen= mys, julklappar och alldeles för mycket mat:)

#50 - - Bibbi:

Vilken under poster. självklart vill jag vara med och tävla:)

Ljus, värme, omtanke är de tre första orden jag tänker på.

Jag länkar också.

#51 - - Anneli:

finns bara 3 saker att säga om julen å de ja längtar efter mest å ser fram emot så mycket. det är:

Oskar, Ester och Ronny...



den här julen kommer att bli den bästa!!!!

#52 - - Anneli:

det finns bara 3saker med den här julen å de är de ja längtar efter mest. de är:

Oskar, Ester och Ronny.



den här julen kommer bli den bästa!!!

#53 - - Linda Sunnergren:

Jul för mig med 3 ord....



Familjemys, Förväntan och Glädje!



Jag länkar i min blogg att jag tvälar om din fina tavla!



Mvh

Linda Sunnergren

#54 - - erika:

gu så fin, gillar verkligen stilen på dina posters:)



VÄRME VÄNNER TRADITiON = Jul för mejj:))



hälsning

erika

#55 - - Sara Johansson:

Julen är för mig:

VÄRME, FÖRVÄNTAN, TRADITIONER

#56 - - Ylva:

Jag vill gärna vara och tävla.

För mig är julen Tradition, Julmys och Sill.

Jag länkar från min blogg.



God Jul!

önskar Ylva

#57 - - Dahlarna:

Verkligen en jättefin poster! Jag vill självklart vara med i din tävling :-)!



Julen för mig: julskinka, snö & familjemys.



Jag har länkat:

http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-julposter.html



KRAMAR!

#58 - - JENNIE - HUMORBLOGGEN:

Hm.. spännande, härlig och fullständigt vansinnig! ;)

#59 - - Mickan:

Årets mysigaste högtid! =)

#60 - - Lillan:

super gullig poster. vill gärna vinna. för mig är jul, gemenskap, snö & ljus!



har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/december/julposter.html



ha de fint!

#61 - - Gabbies:

Jag är gärna med.

För mig är julen: Mysig, stämmningsfull och traditioner.

Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/julposter.html



Hoppas på tur!

#62 - - Malin:

en mysig tradition :)

#63 - - Ninnie på Ninni med e:

Hej! Jag vill så klart vara med!

För mig är jul; Mys, kärlek och godis! =)

#64 - - Sofia:

Vilken bra tävling, såg den i ett av dina tidigare inlägg och tänkte den vill jag ha! :)



Julen för mig är: Familjen, Glädje & lussebullar



God Jul

#65 - - marty:

hej. jag har tipsat lite vänner och mailat dig. 3 ord för julen: överraskning, släktmys, jesu födelse.

#66 - - rebecca:

3 ord: Gemenskap, julklappar, julmat



Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/december/1812-julposter.html

#67 - - Beatrice:

En tävling jag inte vill missa!



Länk på bloggen och 3 små ord om julen: adventsljus, julklappar och snö.



http://beatriceochlitetill.blogspot.com/2009/12/en-tavling-jag-garna-vinner.html

#68 - - Hanna:

jobb, avslappning, värdefull



Jobbar som florist, alla ska ha blommor innan jul, så man är rätt go på julafton - somnar lätt till kalle!

hittade precis in här - jättebra blogg!

#69 - - Sus:

Lugn

och

ro



Sen kommer allt av sig själv :)



Länkad på min blogg!

God jul!



/Sus

#70 - - Petra:

ljus

myyys

dofter



//Petra



p.s. Hittade till din sida via Sus hemsida.

#71 - - Carita:

Jag är gärna med! Julen i 3 ord: Glädje, Värme & Mys.

Länkat här:

http://caritatavlar.blogg.se/2009/december/julposter.html.

Ha det gött!

#72 - - Monkan:

Hej! Jag är väldigt väldigt gärna med och tävlar om din superfina poster. Och jag har länkat, i sidomenyn så att det syns hela tiden :-)

#73 - - Linda:

Julen för mig är familj, gemenskap och värme! Jag har länkat.



//Linda

#74 - - evamar:

Förväntningar, vintermörker och familj.



http://evamar.blogg.se/2009/december/julposter-18-december.html

#75 - - sarinsko:

kärlek, värme och gemenskap.

#76 - - Sandra:

gemenskap, avslappning & mys förklarar julen med 3 ord enligt mig.

#77 - - emmaidjut:

Åhå, va mysig. :D



Magisk, underbar, fantastisk.



(Inte alls julfreak... Hehe. :> )

#78 - - Cecilia:

Familjemys, pepparkakor och värme.



Länkar i min blogg om tävlingen..



Trevlig helg!

#79 - - Susanne:

Bästa stämningsfulla tiden!

#80 - - Maria Sivertsson:

Julen för mig är kärlek, gemenskap och värme.

God jul!

#81 - - Anki Karlsson:

VILKEN HÄRLIG POSTER!!!! det är klart jag gärna vill vinna den!!!

FAMILJ,MYS o GLÄDJE är mina tre ord om JULEN!!!!

#82 - - Ellen:

Julen är för mig, mysig, snöig, perfekt !



Länk till inlägger i bloggen: http://hottiieee.devote.se/blogs/3327479/taevling---.htm#WriteComment

#83 - - Anonym:

Vilken otroligt fin tavla!



För mig är julen: ljus, dofter och pyssel



Länkar till dig så fort bloggen fungerar igen!



#84 - - suss:

Jätteläcker poster, den vore kul att dekorera med i köket till varje jul!!

Jul för mig är:

mat, must och mys!!!

#85 - - En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

Orden är här: Familjemys, vila och glädje



Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/december/julposter.html



Vore jättekul att vinna en poster, har sett liknande förut på andra teman.

#86 - - Hanna:

Tre ord:

JULMYS

RIMFROST

KANEL



--sådär spontant. :)



Jag är gärna med i tävlingen!

#87 - - Maria:

mat, mys och gemenskap :)

#88 - - Amanda:

Glädje, Längtan och Gemenskap är julen för mig.



Har också länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/december/tavling-julposter.html



#89 - - Emma:

Gemenskap

Kärlek

Myskvällar

#90 - - MiA:

Hej!

jag vill jättegärna vara med och tävla, vilken snygg julposter :)Jag länkar också hos mig med bilden och så kommentaren här = många lotter :)



- Dottern

- Återhämtning

- Lycka

#91 - - Elin J:

Klart att jag är med och hoppas på turen!



håller tummarna



Julen för mig är magisk, kärleksfull & underbar

#92 - - Magdalena:

Hej.

Julen är glädje, snö och värme.

#93 - - Anna-Carin:

För mig är julen; Gemenskap, Ledighet och MysPys :)

#94 - - Cilla:

Stämningsfull mysig familjetradition!

#95 - - vintageretroprinsessa:





För mig är julen en högtid för barnen det är därför vi firar våran jul för våra barn.

Kärek lycla och mys :)

Är tre andra ord som beskriver våran jul :)



Har även länkat :)



Kärlek Mamma Jessica

#96 - - Ullis:

Julen är för mig:

Helt jäkla underbar !



:)

#97 - - Wictoria:

jag är med :)

#98 - - eLi:

familj ,värme & kärlek.

#99 - - Emeli:

Har spanat på dina postrar så självklart är jag med och tävlar!



För mig är julen: Familj, gemenskap och snö



Jag har länkat här:



http://fiffelura.blogspot.com/2009/12/tavling-hos-jennyshus.html

#100 - - Elin:

familj, värme och gemenskap

#101 - - Mamman i huset:

Dessa saker är viktiga för mig när det är jul:



SNÖ ♥ RÖD ♥ GRAN



Det finns ju andra saker som familjegemenskap och mat också, men det väljer jag inte idag...



Länkar ifrån bloggen!

#102 - - Jessica:

Åh så fin poster! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Vad julen är för mig är Gemenskap, kärlek och glädje! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-en-julposter.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

#103 - - Linda:

Vilkem fin poster vill gärna vara med och tävla och har länkat



http://familjengranberg.blogg.se/2009/december/vinn-en-julposter.html



Hoppas på tur:)

Linda

#104 - - Annelie:

Nu måste det vara min tur att ha lite TUR !!!

Karin tipsade mig om detta...

Kram på dig

LÄnkar

#105 - - Annelie:

Herregud...Glömde ju det viktigaste..

Jul för mig är

Familj

Barn

Mys

#106 - - Marre:

Otroligt fin poster som jag vet skulle passa extra bra i ett speciellt hem. Därför skänker jag, om det går, min lott till Annelie (anniebo.blogg.se).

Julen för mig är bland annat;

Omtanke, familj och god mat.



God Jul!

#107 - - Anna S:

Julen för mig är: förväntan, gottebord, amaryllis



GOD JUL

#108 - - angelicato:

Familj. Mat. Glögg.



K R A M

#109 - - nathalie:

Jag är gärna med! Jul för mig är familj, leende och SNÖ! :P ^^

#110 - - Linda:

Kom på att jag glömde skriva vad julen är för mig :) Familjen, mat (i massor) och mys



Hoppas på tur:)

Linda

#111 - - Marika:

Jul för mig är förväntansfulla barn, god mat och gemenskap med nära och kära!