jo jag lever:-)

och har inte drunknat i alla kuddar;-)
Det är bara rätt mycket just nu och jag hinner inte med bloggen eller att kika in hos er för tillfället.

Om ni vill komma i kontakt med mig eller har några frågor når ni mig enklast via mailen som finns på första sidan av bloggen på höger sida.

Tycker inte om inlägg utan någon bild så ni får se mitt nyaste cultköp. En handkrämsflaska. Skönt att smörja in händerna efter diskning:-)


Bild:privat

Ni missar väll föressten inte att kika in på hm på torsdag!?
premiär för hemkollektionen:-)
'

#1 - - Anna:

Här har du en till som haft fullt upp... 309 olästa inlägg har jag på bloglovin just nu ;-)



Vad smart med en pumpflaska för handkräm! Snyggt har du också på din diskbänk!



Kram Anna

#2 - - Malin:

Stiligt! Då får du en kommentar till som du inte hinner läsa. :-) Lycka till med vad du nu än gör. :-)

#3 - - Pernilla:

Längtar så tills H&M home släpps!! Kommer nog att beställa en del som jag kikat på. Risken är väl bara att det tar slut rätt fort ...



Drunka nu inte i alla kuddar, vore ju synd! =)



Kram på dej!

#4 - - Sofie:

Snygga saker från Cult :) Längtar efter HM-home-premiären! Kram, Sofie

#5 - - Änglahår:

Jättesnyggt! Bra kommentar om att du inte gillar inlägg utan bilder. Fortsätt med det = ditt framgångsrecept med din inpirerande blogg!



Tack för påminnelsen om torsdagen, ska bli spännande. Katalogen är redan beställd ;-)

#6 - - Malin Inspiration&design:

Nepp, missar vi inte!!!!! :) Vad står d på handkrämsflarran? Eller e d en tvålpump du har bakåfram? :) Skulle behöva en pump för kräm. Tora händer som jag har.





KRAM

#7 - - KREATIVA DESAJNA !:

DET VAR RIKTIGT SNYGGT, ALLTID KUL MED BILDER !

VÄLKOMMEN TILL KREATIVA DESAJNA !!!!!!!!!!

#8 - - KREATIVA DESAJNA !:

DET VAR RIKTIGT SNYGGT, ALLTID KUL MED BILDER !

VÄLKOMMEN TILL KREATIVA DESAJNA !!!!!!!!!!

#9 - - Ana:

Fint det var...Jo, här är en som ska kika inom HM och se om de har något trevligt att rebjuda...

#10 - - Anonym:

Detta är hardcore



http://www.islandreefjob.com/applicants/watch/b58yeWeBwB8

#11 - - paulina:

jag har suttit och kikat igenom din blogg i en halvtimme nu, och jag kan inte säga annat änn att jag bara älskar den! jag kommer garanterat bevaka dej, jag älskar pyssel och du ger mej så mycket inspiration! tack! :D

#12 - - Kristina- Fru Inredning:

Har oxå köpt mig en lotionsflaska, min står dock i badrummet:)

Kram Kristina

#13 - - Camilla:

Speciellt nu när det är så kallt, händerna blir så torra då. Bra köp! :)

#14 - - Monkan:

Åh sån fin samling :-) Pump till handkräm var ju en bra idé, det kanske jag skulle komplettera med till mina diskgrejer. Det finns ju nåt bra-för-händerna-diskmedel, men jag tror nästan det var dyrare än handkräm... och sämre så klart. Och hur bra är det att diska med?



Jag hämtade en Home-katalog på H&M igår ska bläddra lite i den nu :-) Home-webben var bara jobbig, och långsam tycker jag.

#15 - - fanny:

hej hej. säljer du möjligtvis kuddarna som du pysslar ihop? :) isf är jag intresserad :D

#16 - - Anonym:

Suveränt köp! Handkräm behövs verkligen nu...

KRAM!

Liza

#17 - - Annah:

Vilket strålande Cultköp!

Kram Annah

#18 - - KREATIVA DESAJNA !:

SAKNAR DINA INLÄGG !!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM DESAJNA !!!!!!!!!!!!!!

#19 - - Milla:

Nja... jag vet inte om jag tror dig helt och hållet... kuddarna är så fina och gosiga så kanske ligger du där och gottar dig och struntar i att vi väntar på fina inlägg...

Men ok... den som väntar på något gott...

Kram

#20 - - Milla:

Nja... jag vet inte om jag tror dig helt och hållet... kuddarna är så fina och gosiga så kanske ligger du där och gottar dig och struntar i att vi väntar på fina inlägg...

Men ok... den som väntar på något gott...

Kram

#21 - - Susihus:

Tänkte bara titta in och säga hej! Så fint Cultkit du har köpt! Skulle jag vilja ha i vårt kök, men jag tror att jag får ha lite köpstop nu! Kram på dig

#22 - - Jeanette:

Hittade hit idag o kommer absolut tillbaka!

Jättefin blogg!!



Jeanette

#23 - - Jessica:

Puh vad skönt att du inte drunknat då ;))

KRAM

#24 - - syrran:

Syster vart håller du hus? Hoppas det är bra hemma..kommer in och kollar varje dag om du har skrivit nåt :) Kram

#25 - - Änglahår:

Hallåååå! Nu börjar jag allvarligt sakna dig! Har en utlottning på g hos mig som jag hoppas kan pigga upp ;-)

#26 - - Jenny:

Det är över en vecka sen du gjorde ett inlägg... =( Väntar med spänning! =) Ha det bra!

/Jenny

#27 - - Anonym:

hej , vill du bli min bloggvän?

Vi kan ju adda varandra på bloglovin.



Kramissar!

#28 - - Malin:

Tjoho, nu börjar vi sakna dina inspirerande pysselinlägg!!!!

#29 - - Sanna:

Snygg blogg!!!



Gillar Cult grejjerna på diskbänken! Ser lite prydligare ut än med Yes flaskan på bänken! :)



Hälsningar Sanna

#30 - - Anna:

ibland kan det vara rätt så skönt med en paus.

Men jag hoppas du kommer tillbaka och om du har tid och lust sen så har jag en utmaning till dig. Kramar

#31 - - fru Sätterlund:

Saknar dig! Hoppas du får tid över snart... :) Vet hur det känns när det är mycket annat men hoppas ändå att tid och lust snart finns där igen :)

Kram Therese

#32 - - Krydda Livet:

Vilken härlig blogg du har :) Och cult design gör så fina och praktiska saker. Jag gillar verkligen ditt cult set. Kul att hitta till dig.



Kram Josefin

#33 - - I vårt lilla hus:

Kikar in varje dag... längtar tills du kommer "tillbaka" och hoppas att allt är bra =)



Stor kram/Helena

#34 - - Malin:

Jag gillar också Cult serien har börjat samla på mig ganska mycket därifrån eller iaf ganska skulle gärna vilja ha diskmedelspumpen :) Kanske får spana efter den på Mias? :) Du måste ju uppdatera lite oftare saknar ju ditt pyssel :)

#35 - - Benita:

Vilken underbar blogg du har! Och vet du vad? Jag följer nu din blogg (via bloglovin), kanske du vill göra detsamma? Många vårkramar Benita

#36 - - Mirka:

Halloj i stugan!



Har en utmaning till dig, du tar dig an den om du vill!



Hoppas allt e fint med dig annars!

#37 - - Lisa:

Dyker in och säger hej och hoppas allt är bra!

#38 - - Carin:

Du är så duktig!!

#39 - - Malin:

Jag hjälper gärna till att sy kuddfodral, om du vill.....och behöver assisstans ;-)

#40 - - Monkan:

Nämen, nu tror jag nog att du faktiskt HAR drunknat bland alla kuddar ;-) Fast det är perfekt att du har kvar Cult-bilden, påminner mig om att jag måste försöka få tag på ett fyrfat!

#41 - - Pysselprinsessan:

Hoppas allt är bra!

Många kramar från Norge!!

#42 - - Sofia:

Hej :)

Såg att du hade gjort ett inlägg på en annan blogg om att du visste att det fanns canvasduk på metervara att köpa. Eftersom jag inte hittar något ställe tänkte jag att jag frågar dig. :)

Så vet du något ställe, eller på internet (hittar inget) där man kan köpa det? (Bor i Karlstad)

mvh Sofia

#43 - - Malin Inspiration & design:

Hej Jenny! Jag kikar inom då och då och "tittar till". :) Hoppas allt är väl med dig. :)



Kram på dig!

#44 - - Marie:

Hej!



De du har i köket o har diskmedel o diskborsten i vart hittar man de? Vill oxå säga att din blogg verkligen inspirerar!