#1 - - maria:

Nej måla fönster är ingen höjdare direkt. Som tur är för mig är våra fönster nya och därmed lär jag slippa pyssla med sådant på bra länge;-)



Vilken fin tygtavla!



Kramar Maria

#2 - - Proforma:

Jag gillar det tyget, verkligen en snygg tavla!

Kram

#3 - - Malin:

Ditt träd är mycket häftigare än mitt..Jag har ju oxå precis gjort en trädtavla.

#4 - - fru Sätterlund:

Skitsnygg tygtavla!! Var kommer tyget ifrån? Schyssta färger :) Vad duktig du är som målat fönster..

Kram Therese

#5 - - Liza:

Himla snygg tavla! Och vilket fint sovrum ni har!!

KRAAAAAAAAM!

Liza

#6 - - Jenny:

Riktigt snygg tavla! Och snyggt för övrigt också!, Jag bara älskar tavlan på byrån.

#7 - - Josefin:

vilket fint tyg :) fina färger!

#8 - - Malin Inspiration & design:

Hej Svej!



Ja den kudden är grymt najsig. Synd bara att det inte var vitt tryck, det är visst silver. Men d går ju d med. :)



Fin din tavla blev. :) Tygtavlor är perfekt! :)



Hoppas allt e bra med dig!?





Kram

#9 - - Helena-hem ljuva hem:

Vad fint det blev! Både med fönsterna och med tygtavlan! Snyggt tyg!

Kram Helena

#10 - - Maria:

Jättefin tygtavla! Verkligen snyggt tyg. Passar perfekt på väggen där.

#11 - - Mrs. b:

Vilken fin tygtavla - jättesnyggt tyg!

#12 - - MissStorm:

Jättefint! Både tavlan och hela sovrummet.



Kram

MissStorm

#13 - - Johanna:

Vad fin tavlan blev, och vilken fint sovrum ni har!!



Hoppas du får en skön vecka, kram!

#14 - - Mari:

Nä måla är inte ett dug kul men som sagt var det är ett nödvändigt ont och fint blir det.



Snyggt sovrum ni har och tavlan pryder verkligen sin plats.



Kram och ha det så gott!

#15 - - Malin:

Inte så kul att måla fönster kanske men det är de små detaljerna som bidrar till helheten.



Mysigt sovrum du har!

#16 - - Mirka:

Vad fin tavlan är! Jag önskar att jag kunde få tummen ur och göra nåt sådant snart. Fast jag ska nog vänta med det tills vi flyttat. Då kommer jag till och med att ha ett garage att såga och dona i :)

#17 - - Petra:

supersnyggt sovrum.

Tygtavlan var jättefin, härligt tyg.

ha det gott

#18 - - Iris:

Härligt tyg du hittat, blev jättefint på väggen!



kram /iris

#19 - - HUSnrNIO:

Inte det roligaste att måla men resultatet är ju fint att skåda. Tygtavlan blev jättefin på plats.

#20 - - Inspirera mera:

Vad läcker den blev! Snyggt tyg

#21 - - Mia:

Hej Jenny!



Fin blogg du har!



Tänkte fråga var du hittat canvastavla i det stora avlånga formatet som din trädtavla är i? Är på jakt efter nåt liknande i storlek nämligen.



Ha det jättebra!



//Mia