pysseldag

Här uppe i norr har vi fått en hel del snö dom sista dagarna + att det varit ca 15- & blåsigt. Då håller man sig gärna inne i värmen:-).

Passade på att göra några fler kuddar.





Bilder:privata

#1 - - Bokmalen:

Otroligt snyggt!!! Du är sååå duktig! Blir så imponerad å önskar att jag oxå hade lite av en "pyssel-gen" i mig. Men det finns inte alls. Hoppas du har en härlig söndagkväll!

Kramen, Maria

#2 - - Mia:

Hejsan. Kikar in till din blogg för första gången, och vilket otroligt fint och mysigt hem ni har. Snygga kuddar =)

/Mia.

#3 - - Liza:

Du har haft en riktig pysseldag, och med ett fantastiskt resultat. Du är så duktig!! Gillar verkligen dina fina/roliga kuddar!

KRAAAAAM!

Liza

#4 - - Linda P:

Ååååå 7an med den snygga gröan nyanser gillar jag verkligen!!!

#5 - - tina:

Wow..vad snygga kuddar!Blir så inspirerad!



Trevlig söndagskväll å kram!



tina

#6 - - Pernilla:

Åh, jag bara älskar dina & -kuddar!!! Tänk om jag själv varit så "händig" att jag också kunde göra sådana! Blir banne mig till att köpa en symaskin inom en snar framtid! =)



Jag är också väldigt nyfiken på resultatet med tyg och tapet. Vill ju ha upp det så fort som möjligt, det är ju då det börjar kännas som ett riktigt hem!



KRAM Pernilla

#7 - - Anonym:

Verkligen snygga kuddar! Gillar den med siffror mest. Blir verkligen inspirerad :)

#8 - - Malla:

Gillar dina kuddar skarpt.

Såg schabloner när jag var inne på Panduro och tänkte att jag skulle fixa så där snyggt som du lyckats göra.

Latheten kom i vägen=)

Istället får det bli brädor..det är kul det med, fast jag vill prova på textil i allafall snart, det ser ju så snyggt ut!!



KRam

#9 - - Inspirera mera:

Vilka underbara kuddar!

Kram Sandra

#10 - - Annah:

Så jättesnygga kuddar! Gillar dem verkligen!

Kram Annah

#11 - - MO:

Äkta pysselväder då....Måste säga att jag ändå på något sätt är lite avis på all snö. Här har det tom kommit upp små minikrokusar i rabatten.



Snygga kuddar du gjort. Så kul när man kan göra något alldeles själv o det blir så fint. Jag fick minsann lite mersmak av stickandet, meeeeen hur många stickade kuddar kan man ha då??

Kram

#12 - - Malin:

Gillar verkligen ert hem! Ni har snygg stil. Allt ser otroligt genomarbetat ut. :-)

#13 - - Herr E:

Vilka fina kuddar!!

#14 - - Malin:

En hel del? Vi håller på bli alldeles insnöade, bokstavligt talat. :S

#15 - - Proforma:

Oj, vad produktiv du är! Den med siffror var riktigt läcker!

Kram

#16 - - Kikan:

Åh vad snygga de är!!!! Kram Kikan

#17 - - Susanne:

Resultatet av dina kuddprojekt blev som vanligt lyckade, de är jättefina!! Har tyvärr inte haft tid att göra några egna, men jag ser fram emot det när det blir lite tid över :)



Ha en bra vecka!



Kram!





#18 - - || p e r l a n:

Du e sjukt duktig på göra dina fina kuddar! Säljer du också eller?

kram kram

#19 - - Sofie:

Ja, man kan verkligen tala om busväder vi haft/har! Vilka fina kuddar du gjort! :) Kram, Sofie

#20 - - MissStorm:

Det verkligen sprutar idéer och kuddar om dig! Snyggt som vanligt.



Kram

MissStorm

#21 - - Fyraihuset:

Va duktig du är. Jättefina.



/nina

#22 - - Camilla:

Vad duktig du är, du får det att låta SÅ enkelt. Om jag skulle försöka skulle det mest likna....ja jag vet inte vad. Hihi. :)

#23 - - Malin:

Du är grym på kuddar!!!

#24 - - Emma:

Wow vilka fina kuddar. Får man fråga hur du gör dom?

#25 - - PiM:

Riktigt tjusiga kuddar ... Här har det minsann inte kommit nån snö - i Skåneland :)



Tack för kommentarer kring mitt trapp-tänk :)

#26 - - Lilla jag:

Å jag blir så avis på ditt engagemang och din talang!

#27 - - T H E R R E fotoblogg:

Oh ja! Helt GALET mycket snö har det ju kommit! :o



Jag var rädd igrå nrä jag skulel åka bil, o ändå åkte jag typ bara en mil ;)

#28 - - Mari:

Så flitig hon har varit.....fast är vädret så trist är det bäst att passa på.



Gillar kuddarna jättemycket!



Kram och ha en bra dag!!

#29 - - Livet i byn:

Du är så duktig, dina kuddar är toppenfina :0)



Härliga bilder i inlägget under också.



~Livet i byn

#30 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jag gillar verkligen alla dina kuddar! De blir så fina! Nu blev jag sugen på att själv fixa några nya kuddar till soffan. Hmmm ska bara hitta något snyggt tyg. Tack för inspirationen! Kram

#31 - - Joanna:

Sifferkudden verkligen älskar jag, så grymt fin. Jo kan förstå att det varit segt att gå ut i kylan, kände detsamma och här var ändå bara några få minus grader.

Idag har vi sol, hoppas att den tittar fram hos er oxå...

Kram

#32 - - Susihus:

Superläckra, jag blir så sugen på att skaffa en skrivare. Må gott på dig. KRAM

#33 - - KREATIVA DESAJNA - NY INSPIRATIONSBLOGG !:

VILKA FINA KUDDAR, BRUKAR DU SY MYCKET SJÄLV ????

ha en bra dag, glömm nu inte att kika in för lite vårinspiration hos mej

KRAM KREATIVA DESAJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#34 - - Fröken Fräken:

Åååh! Pyssel!! Det känns som om det var år sedan man fick/orkade pyssla senast. Nu måste man få komma tillbaka och igång snart! Min favorit bland kuddarna var nog den med siffror!

#35 - - Anonym:

hamnade här av en slump och har nu varit helt fast här i en timme!vilka fantastiskt fina saker du gör, och vilka bra idér du har! Mycket inspirerande sida som jag ska lägga till bland mina favoriter!



Kram Pernilla

#36 - - Skönt Hemma:

Du är såå duktigt! Jättefina kuddar :)

#37 - - Anna:

Ja huvva vilket väder vi haft och all denna snö... Vi har också hållit oss inne, förutom sambon som fick skotta mest hela dagen i går. Var det inte uppfarten så var det stora balkongen. Nu hoppas vi på mer vår!



Dina kuddar är supersnygga! Jag skulle också vilja kunna fixa så fina! Kram Anna

#38 - - Laura:

Ååå vad du är duktig! Gillar "sjuan" kudden jättemkt! Ska man prova sig an att göra en sådan kanske? Passar perfekt till dotterns rum... ska göra tre sjuor kanske.. hon föddes juh 070707... hihi...

Fortsätt pyssla! En så´n bra inspirationskälla!

Kram

P.S Tack för den fina kommentaren på min blogg!

#39 - - Helena:

Men HIMMEL va pysslig du varit! Kuddarna blev verkligen superfina!!!!

Stor kram/ Helena

#40 - - Katarina Häggström:

Vilka underbara kuddar du tillverkat. Härligt när man kan piffa upp med lite nya kuddar.

Du är utmanad på min blogg!

/Katarina

#41 - - Martina:

Häftiga, snart får du ta och öppna en liten shop och sälja =)

#42 - - fru Sätterlund:

Vi har också fått så där mycket snö!!

Vilka snygga kuddar, gillar också sjuan :) Härlig färg. Visst har du sålt bokstavskuddar på Tradera...? Har sett såna fina där :)

Kram

#43 - - Rebecka:

Oj vad fina kuddar du gör, vad duktig du är!

Kram Rebecka

#44 - - Anna - Hundra kvadrat:

Kuddfabriken går på högvarv förstår jag ;)



Jag har skickat en utmaning till dig förresten, finns att läsa på min blogg :)

#45 - - Jessica:

du kan snart bada i kuddar fniss



kram

#46 - - FURNISH.etc:

Oj vad fina kuddar! Du är verkligen duktig! Mysig blogg har du också. Kram Emmy

#47 - - Annefrid:

Hej! kan man få köpa kuddar? (=