#1 - - Tjohalias blogg om inredning:

Jag har beställt hem ett exemplar, det ska bli kul att se vårens nyheter. Kram Sandra

#2 - - MO:

Tack för ditt svar hos mig, ska kolla där lite...



Det finns mycket snyggt hos Cult, men jag har inte kollat deras broschyr än, o jag är väl snart den enda som inte äger någon cultsak, jo förresten, en svart kruka o en liten kyckling.....Gillade de höga vaserna/krukorna längst ner till höger, ja det andra oxå men jag är ju lite svag för höga blomkrukor.



Jaså du är värst av syrrorna när det kommer till inredning. Jo så är det här med, syster är oxå intresserad men inte alls som jag, o bror är väl som killar mest, måttligt intresserad, kramar

#3 - - Livet i byn:

Dom hade en hel del fint i vårkollektionen. Jag tror jag ska bygga vidare på Gracilis i vitt eftersom jag börjat spara på den.



~Livet i byn

#4 - - Anonym:

Åh nu är det tillräckligt många som skrivit om deras vår/sommar kollektion, alltså på tiden att jag spanar in den med andra ord ;) Det du visar ser iallfall fin fint ut.

Ha en härlig kväll!

Kram Joanna

#5 - - Anna:

Så mycket snyggt...var själv inne och kikade tidigare idag :-)

#6 - - Mirka:

Jag är nog minst lika förtjust som du i det där lilla locket. Ska definitivt hamna hemma hos mig :)

#7 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jag gillar också det lilla locket, men mest föll jag för de rosa produkterna. Riktigt snyggt! Kram

#8 - - Kristina:

Visst har dom många fina vårnyheter:)

Kram Kristina