#1 - - Bokmalen:

Vad snyggt!! Du har riktig talang för det där du!! Blir lite avis, jag har ju inget tålamod...

Kramen

#2 - - fru Sätterlund:

Du får öppna en kuddwebshop ;) Ingen kan göra kuddar som du vännen :)

Kram

#3 - - Susanne:

Håller med föregående talare, helt seriöst, du borde absolut starta en webbshop! Inget snack om saken ;) Måste få fråga var du hittat den häftiga vita kudden med "bubblor"? Så snygg!



Ha en fortsatt trevlig lördag!



Mvh

Susanne

#4 - - jenny:

Bokmalen & fru sätterlund: Tack Snälla:-)

#5 - - jenny:

susanne: tack:-) äggkudden kommer från ceannis. Har köpt min hos formodesign.com

#6 - - Helena:

Åh men så OTROLIGT fina kuddar!!!! Himmel va duktig du är!!!! Vilken inspiration man får när man tittat in hos dig!!!



Ha en mysig helg! Kram

#7 - - PAMELA:

Hej igen ! :) Javisst ska jag länka till dig ;D



PS. Söta kuddar !

#8 - - Heléne:

Vilka super snygga kuddar du gör!

#9 - - Mrs. b:

Fint igen! Kan du inte skicka över lite energi åt mitt håll!!! :-)

#10 - - Mirka:

Jag har fantiserat lite om den texten till våran köksvägg. Men den passar ju suveränt på din fina kudde också! Man blir lite sugen på att göra nåt liknande själv nu :)

#11 - - Malin:

Du är en mästare på kuddtryck du!!! Kram

#12 - - Proforma:

Jag ansluter mig till dina beundrare ovan... vad duktig du är!!!

Kramar

#13 - - Skönt Hemma:

Jag hänger på :) Och jag tycker inte bara att kuddarna är snygga, soffan verkar fin den med! Letar efter ny soffa i den färgen. Vart har du köpt den om man får vara lite nyfis ;O)



Fortsatt trevlig helg!

#14 - - Kikan:

Så himla kul idé!!! Detta måste jag ju helt klart komma till skottm med att testa. Det blir ju verkligen jättesnyggt!! Kram Kikan

#15 - - Hanna -Vi bygger hus-:

Hejsan



Jätte fina kuddar gillar verkligen din ideè med text på kuddarna.

Nu undrar jag vart du köpt dom vita med bubblor/kullar ;). Vart har jag sett dom förr?

Mvh Hanna

#16 - - Molli:

Så fantastisk duktig du är!!! Kuddarna ser verkligen köpta ut. Tycker som flera ovan mig,starta en webshop :)

Kram

#17 - - Milla:

Imponerande!! Och den gjorde sig verkligen bra där i soffan!

#18 - - Jo:

Dina kuddar är jättefina! :) Vad är "transferpapper"? Jag är lite nyfiken på att testa själv nämligen! :)



Tack för dina fina inspirationsbilder!

#19 - - syrran mia:

hej syrran! men shit va grym du är! helt otroligt! Tror jag måste börja beställa lite kuddar av dig! Väntar med spänning på dina nya saker...kram kram

#20 - - Syrran lisa:

Håller med syrran över, Fan va grym du är allså! Sjukt snyggt :)

Hoppas du har det bra hemma i byn och pysslar på allt som det bara går! Så får man se med spänning vad du hittar på här näst :) /kram lisa

#21 - - Pernilla:

Oj vad fina kuddarna blev!! Du kan väl öppna en webbshop som någon annan föreslog, så vi andra kan få ta del av dina alster!! Förresten gillar jag även den vita "äggkudden", vart har du köpt den??



Kram Pernilla

#22 - - Maria:

Jenny: Tack snälla! Förhoppningsvis blir det ännu bättre när allt är klart ;)



Ps, jättefina kuddar du gör! Önskar jag hade tid för pyssel.

#23 - - Jenny:

Kul att göra kuddar och ganska enkelt ju, nu blev jag också sugen på det =)

#24 - - Mamma:

Håller med dina syskon jenny, så duktig du är, jag måste nog beställa av dej jag med, tycker också att du ska öppna något så bra som du är. kram Mamma

#25 - - Malin:

Kika in hos mig, tom jag har pysslat för ovanlighetens skull!¨



Du får starta en kuddfabrik vet ja!

#26 - - Fröken Fräken:

Hej!

Du har verkligen trillat dit på kuddar! ;-) Snygga!! Jag har också sytt en massa kuddar till min far i helgen, tyvärr var tyget rätt mosträvigt så nu känner jag för att göra något annat. Får se vilken av mina pysselidéer jag tar tag i!h

#27 - - Malin Inspiration & design:

Jenny; Hehe, är det telepati här? ;) Kul att vi har så lika smak, då kan man ju "låna" idéer av varandra också. :) Aha, så det är blogg.se som segar. :) Jag blir lite orolig i bland att mina kommentarer inte når fram. :) Men då vet jag! I dag ska jag fixa "moln-kakburken". Ska bli kul. Ska även göra en "Bus & Kul" låda till lilleman. :) Att pyssla är livet! ;)





Fiin din kudde blev!! :)



Ha en skön Söndag! Kram

#28 - - Emma:

Åh vad snyggt, du är verkligen pysslig du=) Bäst att passa på!!! Ha det bra, kramar emmsan§

#29 - - Lena:

Vad snygga.....och ja det är super kul att sy kuddar! Måste dock lämna in min gamla "huskvarna" på reparation...vill också sy kuddar men maskinen strejkar! ;D

#30 - - Linda:

Hej Jenny,

Kul att se att du återöppnat din blogg, även om det var ett bra tag sedan. Kommentaren kommer ju bättre sent än aldrig. :-) Fina saker och coola ideer!



Tack för tipset om de fina bil-tavlorna, blev så sugen så jag köpte en. :-)



Sköt om dig!



/Linda (gninna från FL).

#31 - - Martina:

Klockrent...

#32 - - Vanessa&Fanny:

Cool kudde:)!!Älskar den med paljetter, allt är så fin med det!!!:) Tusen kramar från Vanessa och Fanny!

#33 - - Anna:

Vilka läckra kuddar du gör! Smart att smida medans järnet är varmt och du även har ångan uppe ;-)



Kram Anna

#34 - - Lisa:

Vilken underbar bubblig kudde :)

#35 - - Iris:

De där orden ska jag ha som ett väggord i nästa lägenhet har jag bestämt, en så enkel och vacker mening :)



kram /iris

#36 - - Karin/Rosa maränger:

Snyggt och vilken fin header du fixat.



Här håller jag till nu. Välkommen



Karin/fd Theas