Glöm inte fåglarna i vinter.

Här uppe i norr har vi haft några riktigt kalla dagar. Skönt att man då kan sitta inne med en filt & en kopp te och bara ha det gott. Vad man inte ska glömma är fåglarna som kan behöva lite hjälp på traven att få i sig lite mat.
Trevligt är det också att titta ut genom fönstret & se dom sitta i trädet & mumsa:-)

Bild:privat

#1 - - Lorei:

Hahaha, jag har oxå skrivit om fåglar idag... närmare bestämt mina grannar Herr och Fru Skata. ;)

#2 - - J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Ja, men det är du verkligen värd! Din blogg inspirerar! Kram kram!!

#3 - - It's a house:

Nu har jag varit på ÖB och fyndat! Tusen tack för tipset! Såg också att vi kommer från samma del av landet, kul med fler bloggande Umebor!

#4 - - Proforma:

Nej, vi glömmer inte dom. Här finns mat i fågelbordet!

#5 - - Malin:

Jag matar också fåglar!

#6 - - Mari:

Tyvärr kan vi inte mata fåglarn i trädgården får då kan vi inte sitta ut sen i sommar.....

Vi blir bombaderade av både små och stor och jag gillar inte fåglar på nära håll, får ståpäls då.



Fast vi har ju inte lika kallt som ni har det heller så jag hoppas de hittar mat själva.



Ha en bra dag och kram!!

#7 - - purplerain:

Vilken fin bild och mysig blogg i övrigt.