hallplaner

Då var man tillbaka till vardagen igen efter en väldigt härlig ledighet. Var lite tungt att stiga upp imorse kl 6 då man i 2 veckors tid stigit upp vid lunchtid;-)

Är sugen på att göra om lite i hallen & har några bilder i huvudet på hur jag vill att det ska se ut. Dom här korgarna från lagerhaus ingår i dom planerna. De kommer förmodligen att hängas upp på väggen sen men tillsvidare får de stå på hatthyllan. Tycker de var snyggare än dom vi hade tidigare


Bilder:privat
#1 - - Anna:

jo jag håller med dem nya var mkt finare hälsningar anna

#2 - - Johanna:

Ja fy vad segt det är när livet ska gå tillbaka till det normala igen när man varit ledig.....



Superfina korgar!



Ha det gott, kram!

#3 - - Liw:

blev finare med de nya korgarna:)

#4 - - Ida:

Det är alltid kul att ha lite planer =) då har man något att se fram emot. Vi har tusen planer och ideér för vårt hus och när jag tagit min examen nästa vecka så kan flera av dem börja förverkligas =)

Fina korgar, det kommer bli kanon. Längtar efter bilderna på det =)

#5 - - fru Sätterlund:

Riktigt snygga korgar :) Ska bli kul att se dina planer sen, blir nyfiken... :)

Kram

#6 - - Kikan:

Vad läckra korgarna var!!! Tack för gullig kommentar på min blogg :) Man blir ju lite stolt när man lyckas alldeles själv :) Kram Kikan

#7 - - Ulrika:

Så snygga korgar, de vill jag också ha...

#8 - - Molli:

Supersnygga korgar!!! Vill också ha!!!!

Tack för din kommentar inne hos mig.

Kram :)

#9 - - dahlarna:

Åh vad spännande det ska bli att se din blivande hall! Ta gärna före- & efterbilder. Himla skoj att se! :-) Jättefina korgar! KRAMISAR!

#10 - - Josefin:

vad snyggt det blev! :)

ja, visst är det segt att komma tillbaka till vardagen igen efter flera veckors ledighet. men efter bara några dagar känns det roligt igen, som tur är :)

#11 - - Milla:

Snygga!

Tur att det är helg igen snart!

#12 - - Proforma:

De nya korgarna var snyggare, håller med! Ska bli spännande att se vad du hittar på.

Kram

#13 - - Mari:

Kan tro att många hade en tung dag igår....fast inte jag, var ju ledig. Nu är det snart helg igen och snart vååååååååååååååår. Var på Lagerhaus i Norrköping men hittar aldrig nåt där, förstår inte det. Alla andra hittar snyggt som jag vill ha men sen när jag väl är det hittar jag nada.

Ser ut att vara prakiska korgar när man båda kan ha dem stående och hängades.



Kram och ha en bra dag!

#14 - - Jessica:

Hej hej!



En liten fråga bara, när du beställde hem tapetprov från måleributiken, vad betalade du i frakt ?

Kram!

#15 - - Lena:

Läckra korgar, fin smak du har! :)



Ha en fin, fin dag!

#16 - - Cornelia:

Supersnygga korgar! De kan nog bli snygga uppsatta på en vägg.

jag diggar er vägg med golvet på :-D Vi har överblivet parkettgolv som jag lännge velat göra nåt med, funderade ett tag på att sätta upp dem på tunn MDF och göra garderobsdörrar av dem. Men det blev panelgardiner ist till det ändamålet.

Men vi ska göra om källaren senare och de kanske kan användas till nåt kul där. Ska ha er vägg i åtanke iaf :-)

#17 - - Fröken Fräken:

Ja, inte var det lättare dag två att stiga upp kl. 06 heller, de tkan jag intyga! Såg på Lagerhaus hemsida att det hade många lovande nyheter, undras om de har kommit till butiken här? Får ta en titt, för dina korgar var ju fina!



Ja, klart att du får inspireras och göra en liknande tavla! Om du visar upp det på bloggen sedan får du gärna hänvisa till mig :-)

#18 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vad fint det blev!

Svar: Tack så mycket! Kram Sandra

#19 - - sandra:

Hej!

Underbar blogg du har! Ramla in här av en slump och har suttit länge och tittat på alla fina bilder och tips! Bästa bloggen jag hittat! Vad duktig du är! Och så många ideér jag har till min lägenhet nu!



Ha det bra!

#20 - - Lisa:

Tjusigt!! Ahh ja vet vad du pratar om... tidiga mornar är ingen hit även för den som är morgonmänniska efter så många slappa dagar :D

#21 - - Susanne:

Jättefina korgar, bra val! Slutar aldrig att förundras över att så enkel och ren design kan vara så snyggt :)

#22 - - jenny:

jessica: Frakten var gratis.

#23 - - jenny:

sandra: Åh tack så mycket!! vad glad jag blir:-)

#24 - - Camilla:

Åh, korgarna är verkligen läckra. Är ute efter nått liknande. Ska ta o kolla in dem tror jag :)