Budskap

Tusen tack för alla boktips!! Nu har jag många bra böcker att fördriva tiden med:-)

Har som sagt mycket tid över på dagarna så då får man passa på att pyssla lite. Dessa 2 tavlor är de senaste alsterna, gjorda med mina foamstamps.




Bilder:privata
#1 - - Anna:

Vilka läckra tavlor! :-) Ha en fin dag! Kram Anna

#2 - - Malin:

Snygga tavlor!

För två dagar sen började jag läsa "Min bästa väns dotter" av Dorothy Koomson och jag är helt fast! Har redan läst halva boken och rekommenderar den starkt!

#3 - - Livet i byn:

Vilka jätteläckra tavlor!



~Livet i byn

#4 - - emma:

Vilka fina!



Jag har precis startat en ny pysselblogg, kika gärna in!

#5 - - Susihus:

Snygga! Ha en härlig dag.

Kram

#6 - - Carin:

LÄCKRA!!!

#7 - - Pysseliten:

Super fina :)

#8 - - Proforma - Irene:

Som vanligt fina tavlor med bokstäver! Vilken fantasi du har!!!

Kram

#9 - - Annas inspiration:

Fint det blev.

ha en toppenkväll

kramar Anna

#10 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Härliga tavlor!

#11 - - Vardagstugg:

Grattis till dina kommande tvillingar, så spännande det måste vara! =)

Fin blogg!



Annelie

#12 - - Lina:

Hej!



Vet att du tipsat om var man kan köpa foamstamps tidigare, men jag har tyvärr inte hittat några. Vill så gärna ha likadana som dina, så mycket finare än de schablonerna jag hittat på Panduro.



Vill du kanske tipsa mig en gång till??



Merci!

#13 - - jenny:

Lina: Tyvär verkar dom vara svår att få tag på.Ingen av de 2 webbsidor som jag tipsade om förut har dom längre.

Men om du googlar på Lil Davis design Printer Block 1 eller/och 2 så kanske det dyker upp någon sida.



Lycka till!!

#14 - - HUSnrNIO:

Vad fina tavlorna blev!