#1 - - sara:

ååå vilka fina muggar! och sådan sittsäck hade jag velat ha.. men min plånbok säger nog stopp..

har du handlat från h&ms inrednings grejer nån gång? köpte handdukar och badrumsmatta igår. skall bli spännande.

#2 - - Johanna:

Gillar verkligen muggarna, härliga pastellfärger!



Trevlig helg! kram Johanna

#3 - - Proforma - Irene:

Där var massor av fint! Ska ta mig en titt, kanske man kan fynda något... som man (inte) behöver :)

Kram

#4 - - karola:

Massor med godsaker du bjuder på! jag kan tänka mig några fler turkosa muggar, dom används flitigt hemma :) ha det gott

#5 - - Anna:

dom där dynorna såg ju härligt somriga ut, dom får jag nog spana in!

#6 - - Anna Söderberg:

Det är farligt att sitta och nätshoppa! Man vill ha så mycket!! :)

Finfina saker har du plockat ut!

Blev det något köp?



Kram

#7 - - Susihus:

Oj så mycket fint! Ha en trevlig söndagkväll

Kram

#8 - - Anonym:

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram