#1 - - Proforma - Irene:

Jag älskar dom där fågelkrokarna, dom är sååå fina!

Kram

#2 - - Lotta:

Supersöta de där krokarna! Ska bli spännande att se mer vad du gjort med barnrummet.

#3 - - Anna Söderberg:

Halloj.

Ja visst är det kul att vi ligger så lika!!

Du är snäppet före bara :)



Jorå, här går det bra att sitta med benen i kors. Det mesta funkar fortfarande. Märkte dock igår att det var svårt att noppa lite fjunhår på baksidan av smalbenen ;). Maggen var ivägen, haha.



Nu måste jag brassa lite lunch. Sen ska vi till Mvc för att lyssna på hjärta mm :)



Kramis

#4 - - Dessi:

Så spännande, och så roligt att få inreda ett helt "nytt" rum! När är du beräknad?



Kram!

#5 - - Anna:

dom där fågelkrokarna ser man överallt nu för tiden, men det är ju inte så konstigt för dom är urgulliga :)

#6 - - Mrs. b:

Vilka söta krokar! Vad roligt att fixa i ordning barnrum! Dotterns rum är fortfarande inte "inrett" så som jag hade tänkt. Jag väntar nog tills spjälsängen är utbytt mot en vanlig säng innan jag funderar vidare.

#7 - - Sis Liisa:

Åh va söta!

Nära nu ju...kan bara tänka mig hur mycket du längtar!

Bamse kramar till er!

#8 - - Lisa:

Fina krokar, har tänkt köpa de också men det har inte blivit av.

Angående husvagn så har vi ingen egen utan lånar för första gången av svärföräldrarna. Vi har aldrig gjort detta förut så det kommer bli mycket spännande. Kan nog vara värt att prova på innan man köper en egen ;)



Hälsn. Lisa

#9 - - Malin S:

Vi ska ha bebis på tisdag (planerat snitt) och har inte börjat renovera barntummet ännu, ooopps... Fast vi har spjälsäng ordnad i vårt sovrum så vi fixar ju den första tiden. Hade dock varit skönt att ha ett eget rum att lägga in kläder och sådant i prydlig ordning.

#10 - - Ellas Inspiration:

Vilken underbara krokar. Åh jag minns den där känslan när man piffade och bara väntade!



Kram Karin

#11 - - LIv2011:

Hej!



Här kommer en fråga på ett gammalt inlägg, hoppas du läser den :)



Den gula krukan, VAR har du hittat den? Superfin!



Fin blogg också, man blir glad!