#1 - - Mrs. b:

Åh, en inbyggd frukostbricka - inte illa! :-)

Lycka till idag!

#2 - - Teresa:

Jätte fin blogg! Tack för din fina kommentar! (: När är Lill*n beräknad? (: Kram!

#3 - - Nettan:

Så sött, snart är den ett minne blott & två små knoddar tittat ut =)

Hoppas det gick bra idag !?



Kram Nettan

#4 - - Emma:

Håller alla tummar jag kan:) Ha det bra, kramar emmsan

#5 - - fru Sätterlund:

Helt perfekt att ha ett inbyggt bord :D Snart är bordet ett minne blott ;)

Ha en trevlig kväll!

Kram Therese

#6 - - Therese Turesson:

Naaw vad sött! :)

#7 - - Proforma - Irene:

Underbar mage... tycker jag... men jag förstår att du själv kan tycka att det är jobbigt. Praktisk hylla i alla fall :)

Hoppas det gick bra idag!

Kram

#8 - - Dahlarna:

Hihi vilken kul bild! Vilken superfin mage du har! Oj så snart det är dax nu. Hoppas att tillväxtultrat gick bra! KRAMAR!

#9 - - Maria:

Vilken härlig mage du har! =)

Hoppas att allt är bra med er. Kram

#10 - - syrran mia:

haha vilken häftig bild:-) klockan i ditt tidigare inlägg var ju ascool, en sån hade passat fint:-) kram

#11 - - Mari:

Så perfekt avställningsyta;-)

Håller tummarna!!!



Kram!

#12 - - Anna Söderberg:

Mycket praktiskt att alltid ha en bricka till hands ;)

Min börjar arta sig också :)



Kram

#13 - - Anonym:

Vilket mysigt foto :-) vill bara tala om att jag har lagt till dig som en blogg vi följer inne hos oss, hoppas inte att det gör något. /Birgitta (Monas dotter)

#14 - - Anna:

praktiskt :)

hoppas det gick bra idag!

#15 - - Carin:

Underbar design på frukostbord, så naturlig råvara liksom..;P Allt bra på UL?

#16 - - camilla:

Det är inte alla som har ett eget fikabord...hihi.

Vill bara säga att jag tycker att ditt hem är väldigt inspirerande.

Milla

#17 - - Therése:

Åh, vilken härlig mage!

Får väl hoppas att det inte sparkas just då, så kaffet svätts ut ;-)

Kram Therése

#18 - - Jenny:

Hihi va gulligt, ja man får dra nytta av den medan den är kvar ;-) Håller tummen att liten mår bra, och även liten - fast något större med såklart! Kram Jenny

#19 - - Malin Svarar:

hihi...ser ut att vara ett perfekt fikabord det där:)



Tack för gratulationerna! Kram kram

#20 - - Linruz:

Underbart!!!

Vilken fin magen.

kram kram

#21 - - Sarah:

nnämen gud vilken mysig bild!

#22 - - Martina:

Mysig bild, skönt att det var bra med dem små på UL!

#23 - - Martina:

Gud vad jag kan sakna min mage nu när jag såg din härliga. Jag tyckte det var så mysigt i slutet när jag kände så mycket liv med sparkar!

#24 - - Iris:

haha vilken härlig bild! Det är minsann praktiskt att vara gravid :)



kram /iris