Letter posthylla

Malin lundmark är en av mina favoritdesigners så jag blev inte förvånad när jag hittade denna snygga posthylla och såg att det var hon som hade designat den.

Vi behöver verkligen en sån här hemma. Tycker vi slänger & dräller vår post lite överallt.
Pris:329:-


Bild:designonline
#1 - - Lilla jag:

Alla dessa papper man får är verkligen svåra att göra av, men det där var ju en smart idé!

#2 - - Fia:

Tusen tusen tack! :)



Har du fått hem din än? Jag väntar med spänning på ett inlägg om hur den är i verkligheten :).



#3 - - Hanna:

Den var riktigt snygg, skulle vilja ha en sån i hallen.

Måste spanas in!

#4 - - Inspirera Mera:

Vad fin den är.

Kram Sandra

#5 - - Karin/Rosa maränger:

Jättefin!

#6 - - Monkan:

Ja det kan vara trevligt att får ordning på räkningar och sånt.



Toppentips om eyechart, superkul att göra lite tavlor :-)