Mormorsfilt & ultraljud

Skrev ju för ett tag sen att jag var sugen på att göra mig en mormorsfilt. Är fortfarande sugen men har än inte kommit till skott & får väll se om jag nånsin gör det.

Nu har jag iallafall en i min ägo. Fick en jättefin av farmor som jag blev jätteglad över. Fina färger och att det dessutom är arvegods gör det lite roligare:-)


Bild:privat

Senare idag är det dags för tillväxtultraljud nr 2. Man är allt lite nervös att de inte vuxit som de ska. Förra gången låg de på + sidan och jag hoppas att de gör det nu också.

#1 - - dahlarna:

Vilken mysig filt! Åh vad spännande med ultraljud! Hoppas att allt går bra! ta det så bra! KRAMAR!

#2 - - dahlarna:

Vilken mysig filt! Åh vad spännande med ultraljud! Hoppas att allt går bra! ta det så bra! KRAMAR!

#3 - - Emma:

Jättefin filt och jag tror säkert det går jättebra på ultraljudet:) Ha det bra, kram emmsan

#4 - - Lotta:

Får man alltid göra ett andra UL när man väntar tvillingar? Hoppas allt gått bra iaf, alltid kul att se sin(a) bebis(ar). Kram på dig

#5 - - Maria:

Hej. Tack så mycket. Fin blogg du med =)

#6 - - Pian:

Hejsan! Jag är med i en fototävling och skulle behöva din hjälp med en röst. Hoppas du ställer upp! Kram http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

#7 - - Proforma - Irene:

Så fin och så kul att det är arvegods! Får lite mer värde då.

Skönt att det gick bra på ultraljudet, magen ser så go ut :)



Tack för grattishälsningen igår!

Kram

#8 - - Malin Inspiration & design:

Den är jättefint!! Och särskilt kul är det som du säger när det är arvegods. :) Själv vill jag med ha en mormorsfilt. Lyckost dig!! :)KRAM

#9 - - Martina:

Så fin filt, jag har också gjort en beställning av sambons mormor! Hoppas ni alla mår bra, härlig fin mage har du iallafall!