Prylodesign

Denna webbshop kollar jag in så ofta jag kan. Maria som driver den säljer b.la läckra textilier & prylar från 50,60 & 70-talet.
Det kommer in nya grejer hela tiden så det gäller att kika in rätt ofta så att man inte missar något:-)


Bilder: eget collage med bilder från prylodesign.
#1 - - Anonym:

Vilken guldgruva.Tack för tipset.

#2 - - jannica:

Vilken fin blogg du har !:)

#3 - - HUSnrNIO:

Vilka läckra grejer. Ha en trevlig onsdag.

#4 - - Mari:

Hmmmm, vilken webbshop så kul att titta in i, har lagt den som favorit. Såg att en askkopp jag har är värd en del, fick den från ett ställe jag gjorde praktik för många år sedan de hade nog 20 st på lager....Tack för tipset!



Kram!!

#5 - - Cornelia:

Vilken underbar sida! Den ska jag komma ihåg o gå in på :-)

Supertack för tipset!

#6 - - Anonym:

Så mycket snyggt!

Hanna

#7 - - Lotta:

Tack för tips! Ska genast spanas in.