#1 - - Carin:

Mkt coolt, har lekt lite i wordle eller vad det nu heter, coola tavlor mm.. ger du bort? Jag brukar ge i present ibland..

#2 - - tarja:

Vad häftiga...

#3 - - carro:

jätte cool blogg :D

#4 - - Susihus:

Du och dina härliga bokstäver=) De blev ju supercoola. Må gott i sommarvärmen. Kram

#5 - - Helena på R&S:

Coola!

#6 - - Anna:

ahhh...skitsnyggt :)

#7 - - Therese:

Jätte fräcka! Ord och bokstäver är kul och inreda med!

#8 - - Malin Inspiration & design:

COOLA tjejen! :) Diggar den gula särskilt! :)

Kram

#9 - - Proforma - Irene:

Kul idé! Det där med bokstäver är du en mästare på!

Kram

#10 - - sanna:

supersnyggt. Hur har du gjort dom?

#11 - - Blogg by Maliin Stoor:

Men så fina!!



Skulle jag lätt kunna tänka mig på någon vägg i Villa Stoor



Tack för fin inspriation



Maliin

#12 - - Åsa P:

Åh, så fina!!

#13 - - Jennie:

Fin blogg med mkt inspiration :)

#14 - - Lilla jag:

Kanonfina juh!

#15 - - Dahlarna:

Vilka läckra! Verkligen jättecoola. Ha det så bra! KRAMAR!

#16 - - Sofia:

Vilken toppenidé! Jag kanske "snor" den nu när jag ska försöka få ordning i nya lägenheten. Länkar naturligtvis hit i så fall! :D

#17 - - Dahlarna:

Hej igen!



VIlken kul sida. Var inne & gjorde några förslag till vår hall. Du har gult som bakgrund på en av dina bilder är ov. Jag skulle vilja ha rosa text eller rosa bakgrund. Vet du hur man gör då???



KRAM!

#18 - - Inspirera mera:

Vad roligt, tack för tipset!

Kram Sandra

#19 - - jenny:

dahlarna: jag använde mig av gratisprogrammet picasa 3.

#20 - - Designtjejen:

Vad käckt!!! Jag tipsade om det på bloggen.. men hänvisade självklart till dig!!!

Hoppas att allt är bra. Jätte fina saker du visar!

Kram

Emmelie