Rusta

Idag efter mitt besök hos barnmorskan åkte vi till rusta. Hittade denna korg undanstoppad i ett hörn i butiken.
Fanns även i vitt & kostade 99:-
Budgetalternativet till design house snygging carrie


Bild:privat

#1 - - Heléne:

Super fin korg å till ett bra pris!

#2 - - Malin:

Den e snygg...när jag varit på rusta har den inte funnits dock:(

#3 - - Lisa:

Hej!



Denna korg från Rusta har jag också köpt, helt klart prisvärd och snygg! Har den i vardagsrummet och på kvällen använder vi den till att bära upp alla barnens leksaker som hittat sin väg från deras rum. Praktiskt också med andra ord! :D



Hälsn. Lisa

#4 - - Mari:

Vilken snygg korg och den fyller säkert samma funktion som den dyra.



Ha en bra dag!

#5 - - Anna:

ohh den var ju snygg ju, helt klart ett alternativ till Carrie. Jag tänkte köpa en svart carrie och ha toalettpapper i i min nya lilla toalett men har tvekat lite över priset...den här skulle ju fkatiskt kunna funka istället!

#6 - - Camilla:

Den är verkligen fin... har också den - bra kopia till bra pris :)