spara vs slösa



Bilder: ellos & svenssons i lammhult.

Lampan från ellos är på väg hem till mig. Kunde inte låta bli när jag fick 50% rabatt på den. Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bild.

Den är lite svår att hitta men om man söker på artikelnumrena så ska de dyka upp.
 Finns både svart & vit:
svart: 854-4132
vit: 854-4124

#1 - - Malin:

Det var verkligen ett fynd. De är ju nästan identiska. Lite synd är det allt om designern bakom lampan, när de snor ideér, men super för oss med tunn plånbok..hehe. Kram

#2 - - Carin:

Riktigt bra pris....visa oss sen var du placerar den....;)

#3 - - Proforma - Irene:

Otroligt lika varann! Inte roligt för den som designat den lyxvarianten!

Kram

#4 - - InneoUte-Malin:

Galet lika. Förstår att du slog till - den är superfin!

#5 - - HUSnrNIO:

En sådan där skulle jag vilja ha! Sparavarianten alltså:) Ha en trevlig sommarhelg.

#6 - - Emma:

Gillar den från ellos, tycker de ser nästan likadana ut och prsiskillnaden är ju stor!:) Kommer bli snygg hos dej. Ha det bra, kramar emmsan

#7 - - Mia:

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace



PS: Verkligen jätte fina :)

#8 - - Anna:

Jag har också kikat på den lampan och den ser jättesnygg ut tycker jag med. Du får visa bild när du fått hem den ;-)



Ja, bebbar behöver ju både en och annan salva så en låda från apoteket kommer säkert inte att stå oanvänd hemma hos er framöver. Ha en bra dag! Kram Anna

#9 - - Anonym:

Wow, den var faktiskt riktigt snygg! Du får berätta sen om den är lika fin i verkligheten ;)

#10 - - Dessi:

Obs, det var jag som skrev inlägget ovan... ;)

#11 - - Therese:

Verkligen snygg! Såg i ellos katalogen att det fanns andra designkopior med på lampor till en schysst peng!!

#12 - - Fia:

Wow jag bara älskade lampan från Ellos! Kollade på deras sida, men hittade den inte? Du har ingen länk att ge? ;)