Varmt!!!

Har inte bloggat på ett tag nu. Det är så varmt så jag nästan smälter bort och orkar typ inte göra nånting. Den som kom på bordsfläkten borde få nobelpris eller nått;-) Min räddare i nöden just nu.

Förövrigt så ligger jag ca 10 veckor före i graviditeten storleksmässigt.
V.24= v34

Jag säger bara jisses:-)

Återkommer kanske med en bild senare.

#1 - - Sara Westman:

hej jenny

blev tipsad av din syster och har nu hittat dig i bloggvärlden...jätterolig läsning, såg också magbilden du lagt ut...jisses så fiiin !!

Hoppas vi hinner träffas nåt i sommar innan det är dags för dagen D !! Många kramar / Sara W

#2 - - Proforma - Irene:

Ja, jag kan föreställa mig...

Kommer ihåg när jag själv var höggravid (födde i augusti) och den sommaren var som denna så det var mycket pust och stön! Men du har ju något fint att se fram emot :)

Kul att få se en bild!

Ha det så gott det bara går!

Kram

#3 - - Malin Inspiration & design:

Åh, man blir ju så vätskefylld under graviditeten med. Mina fötter var som bakpotatisar minns jag. :D



Hoppas du mår bra! Kraam

#4 - - Anonym:

Låter jobbigt men den som väntar på något gott...:)Hoppas du kan njuta lite utav värmen!!! Ha det bra, kramar emmsan

#5 - - Sis Liisa:

En bild är ett måste!!!!! Längtar så mycket efter er alla...så skulle va kul med en bild :)

Hoppas allt är bra annars! Bamse kram!

#6 - - Liw:

måste vara jobbigt att vara så mega gravid i denna värmen ;)

#7 - - Bokmalen:

Känner oxå av värmen å bloggandet kommer inte som prio 1. Jag är ju dock inte gravid... Så jag kan tänka mig hur jobbigt värmen är för dig. Spännande med bild. Det ser jag fram emot!! ;)

Kramen, Maria