#1 - - Camilla:

Jag har samma önskan i år, hoppas man har varit tillräckligt snäll! :)



Kram Camilla

#2 - - Linruz:

Mmmm den är verklige såå snygg.

Kram Lina

#3 - - Camilla:

Ja den e hur snygg som helst... Håller tummarna för dig!! hoppas du har varit tillräckligt snäll...



Kram

#4 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Hoppas tomten har den i säcken till dig! Själv älskar jag min...



Ha en underbar fredag!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

#5 - - Milla:

Har den, ääälskar den. Tomten kom inte utan här gällde det att vara snäll mot sig självhihiKram Milla:D

#6 - - Therese:

Hoppas du får den!!! ÄÄÄÄlskar min!!! Hoppas du och dina godingar mår så bra!!

#7 - - Lotta:

Till mig med! Även fast alla andra har den.

#8 - - Dessi:

Den är läcker! Vi har den hemma, och den är en stor favorit! (Trots att många har den!) KRam Dessi