Ester, Oskar & Maja

På Onsdag är Ester & Oskar hela 7 veckor! Tiden går så otroligt fort att man nästan inte hinner med. De växer & frodas och är så snälla:-)
Oskar sover hela nätterna & har gjort det ett tag nu. Ester vaknar efter ca 5-6 timmar och vill ha mat. Riktigt skönt att få så pass mycket sammanhängande sömn & jag hoppas att det fortsätter såhär:-)

När jag berättade här på bloggen att jag var gravid så berättade jag också att en av syrrorna skulle ha barn och det 1 vecka före mig. Det blev 6 dagar efter:-) En söt liten tjej som heter Maja.

Oskar

Ester

Oskar, Maja & Ester

Bilder:Privata

#1 - - camilla:

Måste vara härligt att kunna se dem växa upp tillsammans och för er systrar att kunna umgås extra mycket när ni är f-lediga. Skönt att de sover som de gör. Man blir så mycket piggare som mamma.Goa bilder.Kram Milla:)

#2 - - Camilla:

Va härligt o ha sin syster föräldra ledig samtidigt som en själv. Roligt för kusinerna oxå.. :-D



kram

#3 - - Therése:

Va kul att det blir så nära ålder på dom små kusinerna...och dom är SÅÅÅ söta där dom ligger alla tre ;-)

Kram Therése

#4 - - Knaada:

Vilka gobitar! Oskar har lika byxor som Lilleman hade när han var pytteliten. Men åh, nu blev jag valpsjuk!

10 veckor kvar...

#5 - - InneoUte-Malin:

Vilken härlig trio! Kul att ha så tätt mellan kusinerna. De kommer att ha mycket glädje av varandra.



Skönt att de är snälla och njuter av livet och sover gott. :-) Njut!

#6 - - Anna:

Vilka tre små ljuvliga människor! Vad roligt för dem att få växa upp tillsammans :-) Kram Anna

#7 - - Maria:

Åh vilka små sötisar! Hoppas de goda sovvanorna fortsätter:)

#8 - - Jenny:

Men vilka gospluttar!! Och va mysigt att ha en liten kusin som är så jämngammal - kul att ni får vara hemma och mysa tillsammans du och din syster :-) Sköt om dig och de dina! Kram Jenny

#9 - - Mrs. b:

Vilka små sötnosar, alla tre! :-)

#10 - - ANna:

Oh vilka härliga små underverk :)

#11 - - Lotta:

Vilka härliga bilder på de små söta. Snacka om flyt du har med sömnen, speciellt du som har tvillingar. Hoppas det håller i sig som sagt. Axel har nån tillväxtperiod nu, så han sover mkt sämre. jobbigt, men allt är glömt på morgonen när han är på sitt bästa humör och ligger och myser med mamma. Tänk att man kan älska nån så mkt. KRam på dig.

#12 - - Sis Liisa:

Åhh gullpluttarna!! Va stor dom har blivit på bara denna korta stund :)



Joo jag hoppas på att komma hem till jul, beroende på hur jag jobbar osv. Men vi får se...håll tummarna att jag kan!



Kram kram

#13 - - Malin Inspiration & design:

Åh, sikka GULLISAR!!! :D

#14 - - Lillan:

Gud vad söta dom är.. jätte grattis till er båda..

Har precis startat upp min nya blogg den gamla är på linpet.blogg



Kram Linda