#1 - - Annika:

spännande!!

#2 - - InneoUte-Malin:

Spännande... Den där julkulan (från Rusta?) är riktigt fin. Med den sladden inblandad ser det lovande ut... :-)

#3 - - Liza:

Det ser bra ut.. längtar efter att få se resultatet!

Kram!

Liza

#4 - - Sockenvägens Söta:

Så spännande att se det färdiga resultatet senare!!! Kram till dig och guldklimparna!

#5 - - Inspirera Mera:

Åh vad spännande!

Kram Sandra

#6 - - Knaada:

Jag funderade just på om det är dags, och det är väl kanske det...

#7 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Ojoj! Ska bli kul o få se vad du pysslat ihopa!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#8 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Ojoj! Ska bli kul o få se vad pysslat ihopa!



KRaaaaaaaaaaaaaam!

#9 - - Rebecka:

Oj jag var just precis inne på din blogg när du skrev en kommentar hos mig. Vilken läcker glödlampa det där är, är den från Rusta eller?

Ska bli spännande att se vad det blir, ser lovande ut =)

Kram Rebecka

#10 - - jenny:

Malin & rebecka: Japp den kommer från rusta.

#11 - - Dessi:

Åh så härligt! :)

#12 - - Pysselprinsessan:

Men vilken läcker kula! Synd att inte rusta finns här! Fint barnrummet är föresten!

Kramar

#13 - - Proforma - Irene:

Det ser lovande ut! Blir allt lite nyfiken!



Nej, jag har inte blivit mormor än men det dröjer nog inte långt nu, det är på övertid! :)

Kram

#14 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Håller med! Ser spännande ut! Den där glödlampan såg jättehäftig ut!

#15 - - Therése:

Ska bli spännande å se vad du hittar på...jag undrar just om det är en fungerande glödlampa du har där, eller bara en prydnad mmm får väl se vad det blir i slutändan då ;-)

Kram Therése

#16 - - Sockenvägens Söta:

Jag å magen mår förträffligt, men liten är den inte... men i förhållande till din tvillingmage så ska jag väl inte klaga ler Lampan med texten god jul i - får man fråga vart du fått tag på den?! Helt udnerbar :-)

#17 - - Erica:

ska bli kul att se resultatet!

#18 - - Maria:

Hej! Hittade din sida idag, helt underbar ju! Har tittat igenom allt nu, vilken inspirtion jag har nu ;-)

Jag undrar vad du köpt den ursnygga glödlampan?!

Keep up the good work.

// Maja

#19 - - jenny:

Therese: Japp det är en vanlig, fungerande glödlampa:-)

Luran: skönt att du och magen mår bra:-) Lampan kommer från rusta.

Maria: Tack så mycket:-) glad jag blir. Lampan kommer från rusta.

#20 - - Ida:

WOW vilken snygg glödlampa! Ska bli spännande att se vad det blir av det =)

#21 - - Materielltjej:

Tittar tillbaka! Vilken underbar blogg.

Var har du fått tag på textilsladden?