Freshmilk

Webbshopen Freshmilk har mycket snyggt som jag skulle vilja ha till E och O.
Gjorde ett collage med lite smått och gott som gärna får ligga under granen till jul:-)

Bilder: Freshmilk
Priser: Elefant 179:-
Skötväska 299:-
Nappar: 79:-
Overaller: 499:-
Napphållare: 79:-
Skor: 295:-
Bärsjal: 899:-

#1 - - Emma:

Mycket fint och gulligt:) Ha det bra, kramar emmsan

#2 - - Emelie:

Jag hittade dig av en slump och vilken kul blogg du har!

Jag kollade igenom bloggen lite och vad som slår mig är att vi har väldigt lika situationer, jag är också tvillingmamma till en liten kille och en tjej, tjejen är storasyster precis som din (enligt dina nappar du hade) och hon låg med i säte så jag var tvungen att bli snittad. Hon är med mindre än brosan. Min twins är lite äldre visserligen, de är 7 månader imorgon.

Hur tycker du att det är att ha tvillingar? Jag tycker dte är fantastiskt och underbart roligt men mycket jobb, men det blir bättre och bättre.

Förresten så har vi också en Urban Jungle vagn!

Ha det gott!

Kram

#3 - - Therese:

Älskar overallerna!!! Förstår om du vill ha dem!!!



Kram