God jul glödlampa & textilssladd

Medans barnen sover har jag passat på att börja lite smått med julpyntandet. Skulle egentligen börja imorgon men kunde inte hålla mig.....en dag mer eller mindre spelar väll ingen roll:-)

Glödlampan med god jul text har fått komma upp på en hylla tillsammans med en snygg textilsladd. (Den runda ringen under glödlampan är en gardinring)


Bilder:privata
Glödlampan kommer från rusta & sladden från coop. Det är ett tips till er som vill ha en billig textilsladd.
2.5 m strykjärnssladd från coop för 79:-

#1 - - Sockenvägens Söta:

Sååå snyggt, gillar textilsladden skarp. Tack för tipset!

#2 - - InneoUte-Malin:

Vad snyggt det var med lampan och sladden. Modern jul när den är som bäst. :-)

#3 - - Änglahår:

Vad fint det blir! Håller med Malin den moderna julen är bäst. Hemma och vabbar idag och har tjuvstartat medan sonen sover i soffan ;-)



Ha en bra adventshelg!



/Änglahår

#4 - - Lotta:

Va fint! Tack för tips.

#5 - - Anna:

ahh..vilket bra tips, min sladd från NUD betalade jag flera hundra för!!!!

Men jag skulle behöva fler för jag vill göra en glödlampslampa med mååånga lampor :)

#6 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:



Skitsnyggt det blev!



KRaaaaaaaaaaam!

#7 - - Malin:

Åhh vad jag gillar den lampan! Letade på Rusta men hittade inte:( Snyft. Skall nog åka dit och rota lite till. Vill ha lampan på en svart rak lampfot ju...



Kram kram

#8 - - camilla:

Åh så fint! Måste skynda mig och köpa en jag med blev så inspirerad att prova själv :)

#9 - - Jenny:

Så klart man får tjuvstarta men här får det dröja lite i flyttkaoset ;-) Lyssnar dock på lite julmusik med dottern ibland å dansar haha... Kram Jenny

#10 - - Camilla(s nya hem):

Vad tufft, tack för tipset!



Vad fint du gjort i barnens rum några inlägg längre ner, så gulligt med två av allt! :)

#11 - - Proforma - Irene:

Så fin den blev! Jag kan tänka mig att det ser mysigt ut på kvällen när den är tänd!

Kram

#12 - - LInas inredning:

Vad smart att lägga lampan på en gardinring. Väldigt snyggt, helt i min smak :)

#13 - - Lillan:

Coolt det blev :) jag ska börja julpyssla under dagen hade jag tänkt..



/Linda

#14 - - Anna:

Jättesnyggt! Jag gillar lampan massor. Trevlig helg! Kram Anna

#15 - - Inspirera Mera:

Åh så tjusigt det blev!

Trevlig helg, kram Sandra

#16 - - diana:

gud vad snyggt! funkar det verkligen? hur gjorde du?

nämligen något jag funderat på att göra/skaffa!

#17 - - jenny:

Diana: Tack:-) Ja det funkar. Det är bara att köpa en sladd & en lampsockel och sätta ihop.

#18 - - PrilarinlyPut:

BvqJLVSsLjZzGwZp [:-}

#19 - - paummaGluri:

JRAXDQMr 65243

#20 - - Vadesweeway:

IkHnKc :)

#21 - - Raftinida:

ipOnDvXt :@

#22 - - loubsiggile:

OFVIeUUZhLYEqEsEf 94172

#23 - - vugginiuh:

88466 %-|

#24 - - drearossy:

61342 nptYIVMzruc

#25 - - Cypeedige:

}=^{|~ GIQSp

#26 - - eronvaceadire:

36209 tLzTvuCTlMefJCSA

#27 - - undursere:

XyvSfo ,-}

#28 - - DiTiewsribe:

92427 4947

#29 - - BaraAccurge:

KfXrecJOPHwgPInnB 18420

#30 - - Bemflieri:

(:)\/< 13039

#31 - - Acticaicema:

njYZxlQwvegL :-

#32 - - dactuntee:

pQHpCKXzANwJSYkM cjmWUQeHWi

#33 - - itathOptopy:

}:-) 3: -

#34 - - Domscoowl:

{}{ 63786