Storasyster & Lillebror

Idag är första dagen som jag är själv med Ester & Oskar. Sambons pappadagar (20 vid tvillingar) tog slut i samma veva som han fick nytt jobb så nu är det bara jag och twinsen här hemma. Kändes lite pirrigt imorse när båda vaknade samtidigt & var hungrig men det gick bra.
Gav t.o.m Oskar först som annars brukar få vänta eftersom han har lite mer tålamod än syrran;-)

Beställde nya tuttar till E & O i förra veckan.
En lite rolig grej speciellt då Ester är 1 kg lättare än Oskar:-)

Bild:privat

#1 - - Linda med E:

Det är jobbigt när den andre parten går tillbaka till jobbet. Men man fixar det. Lite "stök" tills man får in rutinerna och sen går det av bara farten. :-) Så var det i alla fall för mig. Och jag hade ju "bara" en. ;-)



Kram på er!

#2 - - Milla:

Kan förstå att det kändes pirrigt. Kul med tuttarna, får se hur länge den vikt-fördelningen håller i sig. Hoppas ni får en bra dag med lagom mycket av allt.Kram Milla:D

#3 - - Camilla:

Förstår att det är lite pirrigt. Det tyckte jag med, fast jag hade bara ett barn.. hihi..



Häftiga nappar; och napphållare.

Napphållaren/burken är jag ganska sugen på o köpa till min son.

Ska försöka vänja honom av napparna på dagen o jag tänkte stt då e d kanske roligare/lättare för honom om han har ngt speciellt ställe han kan stoppa dom själv på...



Och förresten... snyggt köksbord. och jag älskar eran lampa övanför bordet... :-D

Ha det så bra..

Kramar Camilla

#4 - - Therése:

Klart att det känns lite nervöst att plötsligt va helt själv med två små bebisar...men du får snart säkert rutin på det ;-)

Va gulligt att ha lillebror och storasyster-nappar på ett tvillingpar.

Tänker man ju inte på att den faktiskt är äldre än den andre hihi!!



Visst är förvaringsburken jättesöt...har en likadan till vår lillkille här hemma!

Kram Therése

#5 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Du kommer säkert att klara det galant!



Sån burk hade jag till Wilmas nappar. Den är kanon, man har allt på samma ställe..



Kraaaaaaaaaaaam!

#6 - - Anna:

Det kommer säkert att gå jättebra ska du se.

Jag tycker vekrligen Ester och Oskar är helt ljuvliga namn :)

#7 - - Proforma - Irene:

Klart det är lite oroligt till en början men det går säkert bra!

Tack för tipset om namnnappar, ska tipsa vidare :)

Kram

#8 - - HUSnrNIO:

Hoppas ni har mysiga dagar tillsammans du coh twinsen.

#9 - - Lotta:

Spännande att vara själv helt plötsligt, men det kommer att gå bra.

Önskade att min lille grabb kunde ta napp, men icke.

#10 - - faster:

kul att höra att bror har fått ett jobb... å att vara hemma med sötnosarna klarar du säkert perfekt... dom kunde inte få bättre föräldrar.



kram faster anneli

#11 - - Camilla(s nya hem):

Men vadå, vi tjejer har väl inte dåligt tålamod när det gäller mat? Näääääää då! ;) Min man är typ livrädd för mig när jag är hungrig, men ändå. Hihi!



Jag tycker du är jättetuff som klarar av två stycken! Ibland kände jag mig bortkommen med bara en... :) Men oj så mysigt det verkar med tvillingar.... Gos!

#12 - - madde:

Vilka gulliga nappar!



Verkar ju som om du har allting under kontroll med dina söta tvillingar :D



KRAM