Tävling- Sveriges bäst inredda hem!

Just nu har Elektrolux en tävling där man letar efter Europas bäst inredda hem. Jag har blivit tillfrågad att stå värd för en lokal version av tävlingen - Sveriges bäst inredda hem. Tävlingen pågår t.o.m 7 december och därefter kommer jag att välja ut en vinnare som får en Ergorapido.
Så här gör du för att delta och då har du också chansen att vinna det europeiska priset:

1. Ladda upp ditt bidrag på http://www.ergorapido.com, gå till Vinn och Skicka bidrag.
2. Under Smeknamn taggar du ditt bidrag med "jennyshus", tex: "jennyshus_dittnamn"
Maila gärna till: [email protected] att du är med & tävlar.
3. Klart! Jag väljer en vinnare i min smak och annonserar det här på bloggen.

#1 - - FURNISH.etc:

Vilken härlig tävling! Ska absolut kika in den mer och kanske skicka in ett bidrag :) Ha det toppen. Kram Emmy

#2 - - Lotta:

Bästa tävligen ever! Varför, för jag har vunnit en hos Husligheter i samma tävling. :-) Supersnygga är dom! Lycka till allihopa.

#3 - - JoHaNNa:

ohh vilken rolig tävling. jag har önskat mej en sån dammsugare hur länge som helst nu, men är för dyr för mej då min ekonomi inte är den bästa just nu :(



så jag är självklart med och tävlar =) hoppas jag har lite lycka med mej oxo =)



jag har visar bilder från mitt "tvrum" i min lilla 1a. hur jag gjort för att få det att bli en "tvåa" och hur man kan få det snyggt med knappt nåra pengar och mycket "hemmagjorda" saker.



hoppas du gillar det =)



mitt bidrag heter: jennyshus_johanna

#4 - - Annas inspiration:

Vilken rolig tävling!



hoppas allt är bra med dig & bebisarna

massor med kramar

#5 - - JoHaNNa:

ohh gud vad det är spännande nu =) snart måndag och jag är så nervös =) håller tummarna så hårt jag kan... =)skulle va världens bästa julklapp om jag vann

#6 - - JoHaNNa:

så spännande idag är det jue den 7 december =)