#1 - - Linda m E:

Trevlig helg!! Kram

#2 - - InneoUte-Malin:

Trevlig helg till dig med... Undrar vems tur det är nu... Eddie är min gissning och förhoppning.



#3 - - Monica:

Trevlig helg på dig med :-) Verkar vara en kul tidning du har hittat (101 idéer). Den måste jag kolla i affären efter :-) Tackar för tipset!

Kram kram!

#4 - - Camilla:

Trevlig helg på dig med...

Kram

Camilla

#5 - - Inspirera Mera:

Ha en trevlig helg du också!

Kram Sandra

#6 - - Linruz:

Mums.....mycket smarrigt blir det i kväll ser jag. Både för ögon och mage.

Ha en fin kväll

Kram Lina

#7 - - Lillan:

Hej på dig!

Trevlig helg på er med.

Själv blir det pyssel ljus och idol :)

Kram Linda

#8 - - Therese:

anannas paj och plaza...mmmmm!! :)



Kram

#9 - - Annika:

Har också avnjutit 101 ideer idag! =)

Underbar läsning



Trevlig helg

#10 - - Sara Westman:

Låter som en härlig fredagskväll,själv kontrar jag med Skavlan och godisskålen :) Ha en härlig helg !! Kramar / Sara

#11 - - Mrs. b:

"101"-tidningen är jag också sugen på.



Trevlig helg!

#12 - - tina:

Trevlig helg!!



kramar/tina

#13 - - Therése:

Mmmm ananaspaj som är så gott, det brukar vi äta på jobbet (populärt fika där hihi)

Kram Therése

#14 - - linda:

Hittade nyligen din blogg. Jättetrevliga inredningstips =)

Snygg bild du tagit förresten, vad använder du dig av för objektiv och inställningar?