Rusta

Nu har julgrejerna börjar komma lite överallt, även hos Rusta.
Har länge velat ha en snyggare julgransfot men de jag hittat har varit så dyr så det har aldrig blivit något köp.

Hittade denna på Rusta & tyckte den var både snygg & prisvärd.
Pris: 189:-

Bild:rusta

Några av er undrar vart jag skickat in glödlampepostern för förstoring. Det finns ju hur många som helst men jag valde extrafilm och är nöjd.

#1 - - Linruz:

Håller med dig. Denvar både snygg och prisvärd.

Ha en fin dag.

Kram Lina

#2 - - Milla:

Tack för tipset...använder också Picasa, scannar du in bilden först då? Ritar du i något program.

Julgransfoten var snygg.Kram Milla:D

#3 - - Dessi:

Jösses, så snygg julgransfot! Påminner jättemycket om den som finns på CarlssonInteriör (om inte det faktiskt är samma). Superbra pris också. Får se om jag kan in och hitta den på Rusta på fredag. Vill också ha en ny snygging :) Så söta tvillingarna är! Kan tänka mig att det är mycket jobb, så det är superkul att du har tid att blogga lite också :)



Kram Dessi

#4 - - Jennie:

Jättesnygg!

Kan man ha vatten i den eller är det för plastgran?

#5 - - Susihus:

Vilken fin julgransfot! Må gott

Kram

#6 - - jenny:

jennie: Man kan ha vatten i den.

#7 - - Johanna:

Hej Jenny

Jag har försökt i picasa 3 men lyckas inte alls att förstora bilderna. Skulle vara jättegulligt om du kunde berätta hur du gjort

Kram och trevlig helg

Johanna

#8 - - jenny:

johanna: jag går in på collage och förstorar den där.