Jordglob

Jag skulle vilja ha en jordglob hemma hos oss och när jag såg den här så vill jag ha en ännu mer.
Finns på R.O.O.M inne på deras barnavdelning.
Tydligen så är det tänkt att man ska måla på den men jag vill ha den precis som den är.
Snygg som tusan!!!

Bild:r.o.o.m 475:-

P.s För er som undrar är småttingarna kvar i magen fortfarande & gör så att mamma inte får sova så väldigt bra på nätterna. Men än får de bo kvar & slipper vräkning;-)
Ultraljud imorgon.

#1 - - Therese:

Så skönt att det inte är vräkningsdags än- vet hur det känns!!! Jättesnygg jordglob, gillar att den är vit!



Kram på dig

#2 - - Mirka:

Vilken skojig jordglob. Jag hade nog inte heller målat på den, men tanken var ju kul. Hoppas du och småttingarna i magen mår bra!

#3 - - Mickan:

http://www.carlssoninterior.se/visa_produkt.asp?id=957&t=Jordglob%2C+stor



Jag älskar den här! Det är såå fint med jordglobar tycker jag!

#4 - - Sara:

Jättesnygg och stilren! Skullle inte heller måla på den.. :)

#5 - - Jenny:

Spännande, hoppas på färsk rapport om barnen imorgon då :-) Håller med helt och fullt att det var en riktigt häftig jordglob! Kram Jenny

#6 - - Anna Söderberg:

Känner igen det där om nattsömnen. shit säger jag bara. Tur att man kan sova ikapp lite om dagarna!!



Kram

#7 - - Lina:

Jag har också spanat in den där och tycker precis som du att den är supersnygg som den är!!! Kikar in snart igen för uppdatering på barnfronten =)



Kramar från mig

#8 - - Anna:

den var ju jättesnygg och inte speciellt dyr heller!

#9 - - Therése:

Håller med dig, snygg som den är ;-)

Skulle bara förstöras med färg tror jag!



Spännande med ultraljud imorn, kan tänka att det är svårt att se nån helhet nu när det är så trångt där inne :-)

Kram Therése

#10 - - Proforma - Irene:

Kul tanke med att måla den men jag, precis som dig skulle ha den vit.

Jag har fastnat för den som Mickan länkar till.

#11 - - Erica:

Den va riktigt läcker!!!!! Men den är nog inte så fin efter att ett barn varit där och ritat. snygg utan färg!

#12 - - Dahlarna:

Vilken läcker jordglob! Vad skönt att småttingarna slipper vräkning ;-)! Hoppas att det går bra på ultraljudet! BAMSEKRAM!

#13 - - Johanna:

Gud, jordgloben var ju jättesnygg!! Magen med =)