Pick up tray

Jag har tidigare bloggat om den snygga & smarta pick up traybrickan från höganäs keramik. 
Fann dom nu på ica maxi för halva priset, d,v,s 44.50:- och köpte med mig 2 st hem.
Hittade inte muggarna som man ska ha till men upptäckte att filippa k muggarna går lika bra att använda:-)

Hittade även dessa från panduro som också skulle kunna passa.


Bild:privat

#1 - - Milla:

Härligt att greppa brickan och ta med fikat ut.Milla:)

#2 - - Lina:

Åh, vilka fina! Måste kika om dom finns på vårat Ica Maxi! Kram

#3 - - Linruz:

Kul att fynda.

Kram Lina

#4 - - Johanna.B:

Va fina dom va! Måste jag spana efter!



Kram

/Johanna

#5 - - Malin Inspiration & design:

Jenny; Tack så jättemycket förJag beställde en liten Boobie. :) De är så tuffa!! Har även beställt en mellanstor Boobie och en mellanstor Mummy. :) Kunde inte låta blir.



Hoppas allt är bra med dig och magsingen? :)Måste kännas som den ska spricka snart? :) Kram



Gillar dina brickor. Vårt närmaste Maxi har tyvärr kasst utbud. Men jag såg de brickorna för längesen, fast då kostade dom kring hundringen. Vilket kap du har gjort! :)



#6 - - Angelica:

Haha. SOM jag har funderat över vad som är så speciellt med de där småbrickorna! NU fattar jag. TACK! :)

#7 - - Inspirera Mera:

Vilket härligt fynd du har gjort!

Kram Sandra

#8 - - Jenny:

Vilket fynd! Synd att vi inte har ica maxi här var jag bor. =(

Trevlig kväll!

/Jenny

#9 - - fru Sätterlund:

Vilket fynd! De är riktigt smarta de där små brickorna :)

Ha det gott,

Kram Therese

#10 - - Proforma - Irene:

Bra köp! Har tittat på dom flera gånger fast inte på ICA och inte till det priset! Ska kolla upp om dom finns på mitt ICA Maxi.

Kram

#11 - - Annette:

Snyggt! Och va bra att det finns fler muggar som passar.



Kram Annette

#12 - - Mimmi:

Jag har Pick Up setet till salu för bara 90 kr! Och då är alltså tillhörande mugg inkluderat i priset!

Kontakta mig gärna om du är intresserad!