#1 - - InneoUte-Malin:

Vilken kul idé. Ser ut att finnas mycket fint. :-)

#2 - - Åsa:

Såå coola! Me like;)

#3 - - Lina:

Vilken rolig sida!

#4 - - Therese - Lurans blogg:

Vad bra att du tipsa om detta, ska genast kolla in sidan då jag är på jakt efter tyg till ett litet projekt. Stor kram till dig och vildingarna i magen!

#5 - - Mirka:

Coolt! Jag tyckte väl det där lät lite finskt:) Nu känner jag mig genast som hemma på den där sidan..hehe

#6 - - Sanna ,:

gud vilka roliga ^^

#7 - - fia:

Du vet möjligtvis inte någon sida där de säljer billiga djurmönstrade tyger? :>

#8 - - Igeland:

Den sista var riktigt tuff! :P

#9 - - Sascha:

snyggt ju :D

#10 - - Proforma - Irene:

Tack för tipset! Sååå mycket roliga tyger det fanns där! Kan knappt se mig mätt!

Kram

#11 - - jenny:

Ohhh! Där måste jag kika in bums....



Kraaaaaaaaam!

#12 - - Mari:

Roliga tyger, det tredje tyget påminner om det som fanns på Village.



Ha det så gott och kramen!

#13 - - Jenny:

Jag håller med - läckra tyger! Man kanske skulle våga sig på att designa sitt eget tyg, vore nåt att skryta med hihi! Kram till dig och bebbarna!

#14 - - Therese:

Tack för tipset! Jätteroliga tyger verkligen!!



Hoppas du o magen mår bra och vilar!!!

#15 - - karola:

snyggt! gillar mycket :)

jag har länkat till dina ugglor idag...hoppas det gick bra?

#16 - - Martina:

Coolt! Må så gott o kram på dig. Martina

#17 - - Inspirera Mera:

Vilket härligt sätt att jobba på!

Kram Sandra

#18 - - erika:

underbara tyger!!!

måste kolla in där på direkten, vissa grejjer är man x-tra svag för...

inspirerande blogg du har!!, ligger numera på favoriter;)



hälsning

erika

#19 - - JO:

Fina tapeter!

Särskilt den på bild 1.