#1 - - Linruz:

Så söt!!!

Kram Lina

#2 - - jenny:

Sikken söt tavla! Får gratulera till de kommande tvillingarna!



Kraaaaaaaaaaam!

#3 - - InneoUte-Malin:

Mmmm... vilken söt liten bambi. :-) De lär absolut känna sig välkomna de små.

#4 - - Therese:

Söt liten bambi!!



Svar: gällande sötisen från bolagret så fattar jag att man kan beställa online....är det inte en webbutik oxå? Eller är jag ute och seglar (är det ibland ;) )

#5 - - Malin:

Åhh vad sött:)

#6 - - Liw:

vilken söting! Dina tvillingar kommer ha detfinaste rummet i stan ;)

#7 - - fru Sätterlund:

Vilken söt tavla :) Jättefin i ett barnrum. De kan ju komma när som helst nu twinsen... Är så nyfiken på vad det blir :)

Hoppas du mår bra!

Kram Therese

#8 - - Anna Söderberg:

Söt!!

Är avis på dig som är så pysslig och duktig!!

"Skönt" att höra att det är fler än jag som har bortdomnade höfter om nätterna. Fast jag önskar såklart att vi slapp ha det, men men. Snart är det över :)



Kram

#9 - - Therese - Lurans blogg:

Vilken chrmig tavla! Ja, det är så skönt att få en tid för ul, bara dagarna nu passerar så man får åka ;-) När jag väntade Svea tog vi reda på kön, vi var båda så nyfkna, men denna gång är vi överens om att det får bli en överraskning. Och på tal om överraskning, hur reagerade ni när ni fick reda på att de var två?! ler Kram

#10 - - Mrs. b:

Vilken jättesöt tavla!

#11 - - Mirka:

Så fin!

#12 - - Malin Inspiration & design:

Ursööööt tavla!!! Vilken tur dem har som har en sådan pysslig mams. :) Är så nyfiken på vilka det är som gömmer sig där inne. :) Och ni måste ju vara galet nyfikna. :) Jag vill määä ha bäbis!! :D



Kram

#13 - - Erica:

superfin bambi!

#14 - - Camilla:

Ååh, vilken enormt söt tavla! :)

#15 - - Susihus:

Supersöt

Ha det gott

Kram

#16 - - Johanna:

Hej jenny...

Jag hittade till din underbara blogg då du berättade att du var gravid. Och i samma veva slutade du blogga till min stora besvikelse. Men som tur var ändrade du dig och kom tillbaka =) Jättekul att du hittat till mig och att du gillar bloggen.

Hoppas att ni alla 3 (4) mår bra

Kramar Johanna

#17 - - Therése:

Åh, så gulligt!

Mysigt att inreda barnrum ;-)

Kram Therése

#18 - - Proforma - Irene:

Riktigt söt tavla! Den passar jättebra i ett barnrum!

Kram

#19 - - Lilla jag:

Charmig :)

#20 - - Julia:

Sv: Ahaa, Cult design... Ja så klart. Det borde jag ju nästan kunnat räkna ut själv. skrattar

Vilken supermysig tavla det där var också. :) Kram

#21 - - HUSnrNIO:

Väldigt fin tavla. Passande i barnrummet:)

#22 - - ida:

Jätte fint :)

Har du något tema i barnrummet eller bara väljer det du tycker passar?

Jag ska börja med ett barnrum snart oxå.Men vet inte va jag ska göra .Finns så mycket fint ju :)

hade bra