Trevlig helg!!

Vad veckorna går fort, de bara susar förbi i rekordfart.
 Jag som mest ligger & läser borde ju tycka att det blir lite långtråkigt(vilket jag också gör ibland) & att tiden går sakta. Som tur är har jag böckerna. Började b.la läsa Camilla Läckbergs böcker & blev fast. Nu är det bara den sista boken kvar som jag passade på att köpa på ica maxi i veckan då de hade ett specialpris på 129:-

Trevlig helg!!

Bild:privat

#1 - - Mari:

Jag såg den igår till det priset men glömde bort att köpa den i all hast. Måste bara ha!



Kram!

#2 - - Designtjejen:

Åh, jag har inte läst den än.. men är allt lite sugen.. jag har plöjt twilight serien.. som faktiskt var riktigt bra.. :-)

kramar

#3 - - Milla:

Åh de böckerna är kanon..men jag gillar pocket så jag får vänta med att läsa den senaste. Pocketformat är så lätt och dessutom brukar jag lägga ifrån mig böcker så att andra får läsa t. ex. på cafeet eller tåget. Kram Milla:)

#4 - - Anna:

Vilket bra pris på boken! Åh vad jag saknar ICA MAXI... Jag vill också läsa den boken snarast möjligt. Hoppas du får spännande läsning och en trevlig helg! Kram Anna

#5 - - Anette:

Ja visst hade dom, alltid lika nice att hitta nya sidor att frossa i! trevlig helg...

#6 - - jenny:

Attans! Jag som trodde du låg o gottade dig med två små kottarna nu... Varje gång jag går in här och du inte skrivit så tror jag det var dax.



Måste nog köpa böckerna, har hört mycket bra om dem!



Kraaaaaaaaaaaaaam!

#7 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Denna vill jag också läsa! Och nu bara mÅSTE jag det ;)

#8 - - Lina:

Åh, den boken håller jag på med nu! Har läst alla böckernaa i den serien och jag älskar dom! Spännande från första raden och omöjliga att lista ut i förtid! Det gillar jag!



Kram

#9 - - Proforma - Irene:

Men du... lika bra att passa på nu att läsa, sedan finns inte den tiden :)

Kram

#10 - - Therese - Lurans blogg:

Även jag lade vantarna på den senaste läckberg och håller på att läsa den för fullt när man har tid (inte så ofta med en 1 ½ åring som ständigt gör sig påmind hi,hi) Och roligt att höra att någon annan också haf en "ölperiod" under graviditeten :-) Skickar en stor kram och hoppas att du mår bra!

#11 - - Therese:

Ska med läsa böckerna har jag bestämt...frågan är bara när! Har hört att de är så där gripande bra och att man bara inte kan sluta läsa!!!



Kramis

#12 - - Karin:

Åh den har jag inte läst. Gillar hennes böcker!

#13 - - Cornelia:

Jag har precis börjat läsa Hypnotisören av Keppler. Men jag har läst alla Läckbergs böcker så Fyrvaktaren ska absolut inhandlas o läsas efter Hypnotisören! Jag brukar köpa pcketböcker men jag kunde inte vänta på Hypnotisören. 129 kr e ju ett mycket bra pris så det kan nog bli ett inköp av den nästa gång jag e på Maxi!