Ugglor

Magen växer just nu i rekordfart känns det som och det är nästan så att man blir chockad när man stiger upp på morgonen;-)
Kikar in hos många av mina favoritbloggar men kommenterar nästan inget. Magen är i vägen hur jag än gör och det blir för jobbigt att sitta allt för länge. Uppdaterar bloggen istället så ofta som jag orkar.

Jag diggar ugglor och har spanat in några godingar som jag vill ha.
Denna sparbössa är en av dom.

Bild: barnvänligt 120:-

#1 - - Mirka:

Haha, kan tänka mig hur du får sträcka dig till tangenterna:) men magen är ju en utmärkt avlastningsyta. Om inte småttingarna brottas vilt där inne då förståss..

#2 - - Jenny:

Här är de en till som diggar ugglor :) Så fina! Hoppas sista månaden går fort för dig, jobbigt att inte kunna röra sig eller sova ordentligt!



Många kramar Jenny

#3 - - jenny:

Mirka: Magen VAR en utmärkt avlastningsyta. Nu är den för stor:-)

#4 - - InneoUte-Malin:

De är verkligen jättefina. :-) Har en grön på önskelistan till Ebbas rum.



Förstår att det börjar bli tungt och jobbigt. Men håll ut... snart är de här. :-)

#5 - - Anna:

Vilka sötingar! :-) Jag har hakat på uggletrenden genom att "låna" min lilla Ebbas briouggla till hallen. Passa på att vila och ta hand om dig! Kram Anna

#6 - - Proforma - Irene:

Lite fina är ugglorna allt! Snygg färgkombination!

Magen växer som den ska då och nu är det inte långt kvar :)

Kram

#7 - - fru Sätterlund:

Jättefina ugglor! Ska nog ta en kik på barnvänligt, det var ett tag sedan...



Sköt om dej,

Kram Therese

#8 - - Emma:

Älskar oxå ugglor, så fina:) Förstår att det är jobbigt men snart tittar de ut:) Ha det bra, kramar emmsan

#9 - - Pysseliten:

oj vad det är poppis med Ugglor jag gillar en Magnus Uggla :)))Min favorit

#10 - - karola:

oj vilka söta ugglor!