#1 - - Designing good life - Sarah:

Den var fin!

#2 - - Camilla:

Håller med dig!! den är riktigt snygg... Jag har varit inne hos dg nästan varje dag (ett tag) utan o komentera.. brukar alltid göra det.. men nu e jag tillbaka.. :-)

kram

Camilla

#3 - - Jenny (Fröken Jakobs):

Det var läcker :-) Trevlig valborg och helg! Kram Jenny

#4 - - Lana Driagina:

Hej, Jenny! Hittade din blogg och den blev direkt min favorit! Din inr.stil är väldigt fin tilltalar mig väldigt mycket! Dina posters är underbara! Jag kommer definitivt att beställa några framöver! Lana

#5 - - Proforma - Irene:

Och den är lika snygg i verkligheten!

Kram

#6 - - DAHLARNA:

ÅH vad jag vill ha de där marschallhållarna! Såg dem på Formex & blev helt kär! Har tyvärr inte hittat något återförsäljare än... Hoppas att allt är bra! KRAMAR!