#1 - - milla:

Härligt när det med små medel är så lätt att få in lite färg i tillvaron;)Skorna till barnen var också hur söta som helst. Kram Milla

#2 - - Sandra:

Härlig bricksamling du har, snyggt att ha dem framme. Mina står gömda i ett köksskåp :)



Glad Påsk!

#3 - - Ina:

Jättesnygga detaljer!



Mitt kök håller sakta men säkert på

att förvandlas till ett vitt kök också!

Där tänkte jag, precis som ni, att fylla

det med små färgglada detaljer. Det bästa

med ett vitt kök är ju att det är så lätt

att förvandla, att byta färgschema...:o)



Önskar dig en fortsatt trevlig påskhelg!

/Ina

#4 - - Lessi:

Åh, vilka fina brickor sådana kan man aldrig ha för många av.



Glad påsk!

#5 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Vilken snygg o fräck diskborste!



Jag önskar en Glad Påsk tillbaka!

#6 - - Malin:

Riktigt fint med lite färgklickar här och var :)



glad påsk



Kram

#7 - - Blogg by Maliin Stoor:

Så lagom och så kul med lite färg!

Perfekt med en bra bas och kunna ta till olika accent färger!!



Glad Påsk



Maliin

#8 - - Dessi - Home and desire:

Så fint! Kommer också plocka in mer färg i vårt blivande vita kök :) Glad påsk!

#9 - - Sis Liisa:

Va fint du har gjort det :) Riktigt mysigt!

Tänkte bara komma in och önska en liite sen glad påsk...hehe.

Hoppas ni har det bra!

Kramar