#1 - - Emma Jonsson:

Hej Jenny, jag har en fråga tror, du att de går att måla om Ikeas möblera MALM?

#2 - - Helena:

Jag vill bara säga att jag älskar din blogg! Går in varje dag och kikar, och hittar massor av inspiration! Tack för att du förgyller och bidrar till mitt inredningintresse!



//Helena

#3 - - jenny:

Helena: Tack själv för dina fina ord. Det värmde.

#4 - - Emma:

Säger de samma som dom ovanför mig skrivit.. Din blogg är ju bara underbar. =)

Massor av inspration. Gillas massor.

Har kollat på en sådan klocka jag med och hamnade inne på denna sida http://butikstylish.se/advanced_search_result.php?keywords=klocka

och där finns det med romerska siffor.



/Emma

#5 - - jessica:

Vad kul att se :) tack så mycket för länkningen :)

#6 - - Emma Jonsson:

Sv: jag får prova måla dem och se hur resultatet blir :) såg att ni var ute på prommis med tvillingarna idag , är pch hälsar på mamma i helgen :) hur är det med dem ? Växer dom så de knakar ?

Trevlig helg !

#7 - - FRÖKEN KUMLIN:

Ah va härligt med billig inspiration, inte dumt alls =)

#8 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Vilket fyndpris! Jag hade inte tänkt mig nån ny klocka, men när det e så billigt kan jag inte låta bli att iaf spana in den nästa gång jag e på Biltema!