Molnhylla-gör en egen

Några av er ville gärna veta hur jag gick tillväga när jag gjorde molnhyllan.
Jag använde:
En tavellist från Ikea.
En tunn mdf-skiva
Tjockare papper. Mitt rådjurspapper kommer från blafre. Tapet, omslagspapper, & scrapbookpapper går lika bra.

Ritade på fri hand ut mallar på molnen.Sågade ut dom i mdf-skivan och limmade på rådjurspapperet med vanligt papperslim.
Limmade fast molnen på hyllan med superlim.
Klart!

Bild:privat

#1 - - Olivia:

Hejsan svejsan! :)

Jättefin molnhylla & en underbart fin blogg du har. Hit ska jag återvända snart igen, men nu måste jag kila för nu ska jag ta och titta vidare här på din blogg.



KRAMISKRAMAR // OLIVIA ♥

#2 - - Lina-la funkis villa:

Verkligen jätte fint och påhittigt!



Kram

#3 - - annika:

Vad duktig du är, blev så fin.

Annika

#4 - - Laura:

Åå.. du är så duktig! =) Så kreativ! Ska se om jag hinner göra en sådan! Hade blivit så fin! =)

#5 - - erika:

underbara hyllor!!

gillar skarpt det valda gula pappret!!

men när ska man hinna;)



må gott!!

#6 - - ensamma mamman:

Men gud så fint! De är ju helt underbart! Vilken smart idé och så snyggt de blev. De ska jag absolut lägga på minnet. Kram

#7 - - Lessi:

Åh, så fint. Detta ska nog bli en present till en ny liten släkting. Tack för tipset!

#8 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilket härlig tips, hyllan blev riktigt fin!

#9 - - milla:

Vill bara säga att jag flyttat till blogspot;) Kram Milla

#10 - - Linda P:

Nä, vad coolt!! Bra jobbat Jenny :)

#11 - - Mirka:

Å jag är supersugen på nån liknande variant:) fast rosa :)

#12 - - AnnikaS:

Tack för inspirationen! Hyllan är underbar.