Tävling- vinn en valfri poster.

Trots det trista vädret idag så har jag ändå börjar få lite vårkänslor. Det känns som att våren äntligen är på gång även här i norr och det känns helt underbart. För att fira det tänkte jag köra en liten tävling där du kan vinna en valfri poster.

För att vara med och tävla:

Kika in på ordposterbyjenny. Skicka sen ett mail till: [email protected] och berätta vilken av postrarna du skulle vilja ha. Märk mailet med tävling.

Har du en blogg och tipsar om tävlingen med bilden ovan & detta inlägg så får du ytterligare 2 lotter. Skicka då med direktlänken från din blogg i mailet.
Har du ingen blogg men också vill ha 2 extra lotter så tipsar du 5 mailvänner istället.

Tävlingen pågår t.o.m 18/4.
Lycka till!!




#1 - - chanette:

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-poster-18-april.html



do what you love skulle jag velat vinna. den hade peppat mig i mitt panikångets kämpande.



har länkat

#2 - - evamar:

Har mejlat dig nyss och en länk finns här:



http://evamar.blogg.se/2010/april/poster-18-april.html

#3 - - Hannah:

Skulle jätte gärna vilja vinna antingen streckkoden då hjag och min man snart varit gifta i ett år, eller "may you always have enough love..."

Kram Hannah

#4 - - Mamma Mia:

jag skulle villja vinna affichen som det står Tilda på fast jag skulle villja att det stod Greta i stället för det är vårat hjärtegryn

#5 - - Mirka:

Jag är med och länkar o allt :)

#6 - - Sofia P:

Å vad svårt att välja, alla är ju så himla fina! Men jag skulle nog välja "this home runs on..." om jag hade turen att vinna!

#7 - - Emelie:

Så kul att åka Ullared, ni gör helt rätt som lämnar barnen hemma då blir det ännu roligare.

Kram kram

#8 - - Wall44:

Superfina motiv, riktigt bra!

#9 - - Solglimt:

Hej...fin tävling! Skulle välja bokstavspostern "HEJ" om jag vann.

Ha det bra.

#10 - - erika:

jag vill gärna ha flera av dina underbara posters i mitt hem, så jag på gärna med å tävlar;)

vill vinna:VÅRT HJÄRTA

å jag har tipsat om tävlingen i ett inlägg på min blogg!!!

trevlig helg från mejj som håller tummarna hårt!!!!!

#11 - - jennie:

Vilken fantastisk tävling, hade kunnat pryda många väggar med dina posters ler Längtar redan tills vinnaren koras!

Jag hade valt strong coffe!

Har tippsat länkat å mailat!

Ha en underbar dag i våvädret!

Kram

#12 - - Maria:

Wow vilka snygga posters =) Jag har en klar favorit och det är den där det står "strong coffe" (den gröna). Den skulle sitta som ett smäck på väggen i köket =)

Har ingen egen blogg men har tipsat mina vänner, som jag vet kommer bli överförtjusta, om din tävling.



Ha en underbar dag

Maria

#13 - - Designtjejen:

Nu har jag varit med och tävlat!!! :-)

kramar

#14 - - Lili:

Vill också vara med att tävla om fina posters.. Har tipsat på min blogg och skickat dig ett mejl :)



Alla är superfina, gillar verkligen den gröna färgen i "this home runs on LOVE..." men jag valde ändå bokstavshjärtat.. De var så fint :)



Trevlig kväll!

#15 - - Tina:

Är absolut med och tävlar, om jag vinner vill jag ha postern med Vårt hjärta. :-)

Jag har länkat i min blogg också.

#16 - - Purple Area:

Tycker allihop är urfina, självklart vill jag vara med och tävla!!

#17 - - Cilla:

Verkligen underbara posters - jag håller alla tummar jag har! =)

#18 - - Blogg by Maliin Stoor:

OOooo detta har jag missat



=(



Vill vara med men hinner ju knappt lägga ut något på min blogg....



Hur som helst så skulle jag önska mig en med streckkoder och vårat datum för giftemål.. 2002 12 31

Eller den med text som hjärta, så läcker



Må gott



Maliin

#19 - - Emma:

http://solouniko.blogg.se/2010/april/ordposter-by-jenny.html



Här är länken till min blogg, jag har svårt att välja men hade nog valt "This home" tror jag.

#20 - - Sara:

Åh skulle gärna vilja vinna KÖK postern!!!!!!!!

#21 - - Liza:

Sent vaknar den late.. vill förstås vara med och tävla... gillar HEJ...

Kram!

Liza

#22 - - Lotta:

OhoOOOoooj......

Klart jag vill vara med och tävla, men snacka om sista minuten.

Nu håller jag tummarna för mig själv helt enkelt!

Love dina streckkodsposters och hoppas på att turen är med mig.

Hej hopp från Lotta.

#23 - - Catta:

Sista sekund...trillade in här precis och såg att det vankas en tävling. Vill inte missa chansen att vinna en "Do what you love" el "HEJ" posters. Hade passat superbra i vårt nya natrum el nya hall som just nu får en hel make over.



PS.Inspirerande blogg som jag kommer att följa.

#24 - - Bodil:

Sista minuten för mig också. Jag vill inte missa chansen att vinna "...Love...Sweet" postern. Helt underbar.

#25 - - Peter:

Snygga Art prints. Tummen upp för dina tavlor.



Med vänlig hälsning /P