#1 - - Camilla:

Bra jobbat!! Det blev riktigt fint. Man ser ju vart du fått inspirationen ifrån. Men du har gjort det bra, mycket bra :D

#2 - - Emma:

Snyggt:) Ha det bra, kram emma

#3 - - Mirka:

Vad bra det blev! Nu är det bara att hitta på fler varianter!

#4 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Jisses va snygg! Det har du gjort skitbra!



Kraaaaaaaaaaaam!

#5 - - Camilla:

Riktigt snyggt! Charmigt med en sockerskål på toppen :)



#6 - - jessica:

Hej jenny, Lånade en bild av dig på en av dina fina posters som du har gjort men bara för att tipsa om din blogg eftersom du har äran att vara en av min aboluta favorit blogg.

Kolla gärna in tipset om du känner för det.

Ha en bra dag och keep up the good work! :)

http://www.nattstad.se/Jessica.Sellgren?id=1064793

#7 - - Anna:

Så fint!

#8 - - Anna:

Ditt kakfat blev jättefint! Jag gillar både tallrikarna och den smarta idén med en sockerskål upptill. Trevlig helg! Kram Anna

#9 - - Åse - Interiörguiden:

Så fint, jag blir verkligen sugen på att testa göra ett själv!

#10 - - Jenny:

Åh Jenny vad fint du gjort!! Verkligen jätteläckert, kul med ett helt egengjort :-)

Kram Jenny

#11 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Hej!

Nu har jag läst ikapp allt jag har missat efter att inte haft tid o varken blogga själv eller läsa mina favorit bloggar på semestern :)



Så fint ditt fat blev! Jag har sett sånna o oxå blivit sugen på o göra ett eget. Men jag har ett kakfat, mest som prydnad, för det äts sällan kakor här hemma, tyvärr. Men ett personligt kakfat som prydnad e ju inte helt fel :)