Rädda barnens designshop - Årets julklappsbutik 2010

Några inredningsbloggare har gått samman och utsett Rädda barnens designshop till årets butik 2010. Har du inte besökt deras fina butik så gör det. De har mycket fina julklappar att köpa till både stora & små, samtidigt som man bidrar till rädda barnens kamp för barns rättigheter.
Jag har många favoriter som jag skulle vilja ha men en av dom( som jag även önskat mig i år) är ljusstakarna Fire, designade av Anna Kraitz. Kostar 295:- varav 135:- till rädda barnen.
Fler bloggare som också utsett sin favorit i shoppen är:
Inspirera mera
Hemmariket.
Dahlarna
Innovation & inspiration
whiterainbow
tinaminastina
Har du också tipsat? Skriv en kommentar så lägger jag till dig.
#1 - - DAHLARNA - Viktoria:

Hej!

Nu har jag också lagt upp ett inlägg i detta. Jag har även länkat tillbaka till dig!

Ha en riktigt bra dag!



http://dahlarna.blogg.se/2010/december/arets-julklappsbutik.html

#2 - - Tess : Istla.se:

Tack för tipset!

#3 - - Sandra | Inspirera Mera:

Ja den ljustaken är med på min önskelista också. Älskar formen på den!

#4 - - jenny:

Hej..

OM du nu inte skulle ha turen att vinna..kommer jag ha dom till försäljning i min webbshop.. Jag har tagit hem dom i dom färgerna som jag lagt upp på bloggen. Webbshoppen kommer iofs inte öppna förrän nästa år. Men jag får hem dom snart så du kan få köpa dom tidigare om så önskas. Jag vet att dom Finns på finrummet i Örebro. Sen tror jag att design online har dom fast bara i svart vitt och rött om jag mins rätt. Är det nån speciell färg du önskar?



Kram jenny

#5 - - LInda:

Hej Jenny

Nu har även jag lagt upp denna länk! Vem gör inte det för Rädda Barnen :-)

#6 - - Hanna - Whiterainbow:

Jag har också tipsat!



Kram Hanna

#7 - - http://tinaminastina.blogg.se:

Jag har också gjort ett inlägg, om just den ljusstaken....lägger till dej hos mej!

kram!!!

#8 - - Eva:

Min favorit är Cookie Tray. Har klickat hem julklappar därifrån både i fjol och i år. Känns som att man ger mer på något sätt :)