datarummet/kontoret.

Nu är datarummet/kontoret klart.
Stringhyllan är hälften gammal & hälften ny. Gavlarna köptes rätt nyligen hos bauhaus men hyllorna är äkta 60-tal:-)

Bäddfåtöljen kommer från Ikea. Tar lite plats när man inte använder den.

Kalender från lagerhaus & päron från dealextreme



Pennorna hittade jag i 10-pack på coop för en tia. Sudd från åhlens.

Tygtavla av tyg från Ikea. Den svävande bokhyllan gjorde jag i somras med hjälp av ett cult design väggfäste.


Den stora pennan(som jag målat svart) kommer från samma ställe som päronet.
Bilder:privata

#1 - - Dessi:

Jösses, så fint! Verkligen! Kram!

#2 - - Linas inredning:

Det ser jättefint och trevligt ut! Snyggt med allt det svarta :)

#3 - - Mirka:

Vad fint det blev! Jag gillar verkligen hyllan med böckerna som du gjorde :)

#4 - - Tess:

Så härligt! Nu längtar jag ännu mer tills vi har flyttat och man äntligen får ett kontor/datarum.

Jättefiffigt med bokhyllan.

Kram Tess

#5 - - Martina:

Ordning & reda!:) Snyggt!! Kram Martina

#6 - - Ida:

Vad snyggt det blev!

#7 - - Lina:

Så fint det blev! Du är verkligen grym!

#8 - - Mrs. b:

Så fint det blev! Mattan, är det Ikeas Sveje? (Har tittat på den ett tag, men den finns inte inne enligt webben och verkar aldrig komma in på nytt...)

Och bäddfåtöljen har jag också tittat på på webben - den skulle jag gärna se mer bilder av hemifrån er! :-)

#9 - - J e n [ foto, inredning & katter]:

Tack detsamma får jag säga då! :) Wave är underbara! Har den i sovrummet också sen innan, man kan aldrig få för många :)

#10 - - Anna:

Åhhh...va fint du fått det. Gillar så enkla små detaljer som snygga pennor i en snygg mugg...enkelt men jättefint! Och en stringhylla kan ju aldrig bli fel!

Och den där svävande hyllan får jag nog oxå göra. Min hög med pocket är nog iofs över 300 men några kan ju iallfall på plats på en så snygg och smart hylla :)

#11 - - jessica:

Riktigt fint!

#12 - - Materielltjej:

Men guuuud så fint! Å tack för idén om den svävande bokhyllan. Ett av mina projekt som gnagt i huvudet men som inte blivit av dels på grund av tid och dels på grund av att jag inte hittat den enklaste lösningen, tack!

#13 - - Ylva:

Vad snyggt, verkligen stilrent! Jag älskar de svartvita kombinationerna.

#14 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Grynt snyggt! Visste inte att de hade sånna gavlar på Bauhaus!

Jag kikade oxå på det tyget idag på IKEA men det blev ett annat, ska göra om en tygtavla jag har, bilder kommer på bloggen när den e klar!

Smart med bäddfåtöljen!

#15 - - syrran mia:

oj vad fint det blev!! Du är så duktig! kram

#16 - - Annelie:

Vilket drömrum...

Det blev hur fint som helst, jag skulle oxå vilja ha ett eget litet rum.

Bra jobbat.

#17 - - erika:

såå snyggt, du har bra smak må jag säjja;)

å du, igår kom posterna-SÅ FIIINA!!!!

när jag satt upp de så ska jag göra ett blogginlägg om dem,

verkligen supernöjjd!!!!!!

kram erika

#18 - - Designtjejen:

Vad fint det blev!! Jätte snyggt!

Kramar

#19 - - Lotta:

Superfint! Lite lustigt, för vår arbetsplats påminner om ert, oxå med stringhylla ovanför bordet.

Kram

#20 - - Madicken:

Herrejisses va snyggt!!



Jag tror jag måste börja renovera lite här hemma...;-)



Ha en underbar dag!

#21 - - Maria:

Det blev fint! Gillar den lilla hyllan som pocketböckerna står i. :)

#22 - - tina:

Å vad fint det blev....inspirerande!!!!



kram/tina

#23 - - Catrin:

Så snyggt! Gillar det där päronet väldigt mycket, mycket snart klickar jag nog hem en hög sådana! :)

Kram

#24 - - Anna- frk O:

Vad fint det blev!

Jag såg stringkopiorna sist jag var på Bauhaus och blev lite förvånad över den slående likheten med orginalet.

#25 - - Alexandra:

Jättefint,ljust och fräscht.Bäddfåtöljen som du har är den ny ifrån ikea?

#26 - - Mari:

Supersnyggt!! Verkligen min stil...

Vit och svart och lite annat, nice!

#27 - - Laura:

Jättefint! Du är verkligen fantastiskt duktig!

#28 - - Annette:

Jättesnyggt!!!!



Kram Annette

#29 - - Inspirera Mera:

Vilket fint kontor du har!

#30 - - frida W:

Hej! :). Upptäckte din blogg häromdagen & blev blixtförälskad! Har redan fått lite inspiration :). Har dock en fråga: muggen lr krukan med pennor i...var har du hittat den, LOVE IT!!! :D..

Tack på förhand/ frida

#31 - - Lene-Therese:

Vart har du hittat timglaset?