#1 - - Viktkamp:

fasen va coola :D

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Så coola! En sån vill jag mycket hellre ha än den röda vi har.

#3 - - annika:

Jättefina!!! Tror att det var på Rusta som jag har sett vit/svarta.

#4 - - nook Elin:

Snygga!

#5 - - Bodil:

Wow, skitsnygga!!!

#6 - - Proforma - Irene:

Tänk om jag ändå hade vetat om dom här innan vi köpte den fula, röda i julas!

Kram Irene

#7 - - Helen:

Coola!! Tror du inte man kan spraya en röd vit och dekorera med dekorplast? :)

#8 - - Carin:

Riktigt jäkla apsnygga!! ;)

#9 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

My god va du har varit flitig o lagt ut en massa fina och inspirerande blogginlägg!



Vi har oxå en röd, den e visserligen i städskrubben så den syns inte, men det hade varit en mycket trvligare syn o se en av dessa när man öppnar dörren :-)

Mio har iaf haft en vit, svart och en silvrig variant, de va oxå snygga!