Blomgirlang

Sprang på dessa söta pappershängen vid mitt senaste besök på Rusta. En tia för 4 st tyckte jag var ett bra pris så jag köpte hem några paket.
Några av dom hänger nu ovanför skötbordet.


Bilder:Privata

#1 - - milla-andante:

Vad gulligt att hänga dem där!

Ha en fin vecka!

Kram

#2 - - Mirka:

Vad sött det blev med dem på det viset:)

#3 - - Liza:

Så fint det blev!

kram!

Liza

#4 - - Anna:

Vilken smart idé! Det blev jättefint :-) Kram Anna

#5 - - Camilla:

Så fint det blev!

#6 - - Therese:

Jättegullig detalj!!

#7 - - Alexandra:

Jättefint! färgglatt också.man kanske ska ta en tur till Rusta och pigga upp mellansonens rum..kram,kram

#8 - - Åsa:

Det är så kul med Rusta, det går verkligen att fynda riktigt fina saker, både stora och små.

#9 - - Lillan:

Tur vi alla tänker olika. jag hade nog tänkt billigt men vad ska man ha dem till :)

Det vart jätte fint att ha dem så :)



kram

#10 - - Mrs. b:

Vilka jättesöta hängen!

#11 - - Malin Inspiration & design:

Ursöta blommor!! :) Och en kul variation till vimplar. :) Du, detta är minsann kusligt. När jag var på Lagerhaus i helgen så tänkte jag detsamma. :) Frågade dem om de hade några kvar och tjejen sa att dem hade plockat ner dem. Sen sa jag att man kunde sätta ihop två stycken. Men hon ville inte hämta på lagret. :( Annars hade jag bett henne hämta fyra stycken. Två till dig. :)



Jag mejlar dig, har något att berätta. :)



Kram