Fynd

Från Sagaform kommer ljusstaken Mekano, designad av Jon Eliasson.Jag ville ha den första gången jag såg den så det var ingen tvekan om att det blev ett köp när jag hittade den på Cervera för halva priset.

Bild:Privat

#1 - - Hildur - fixa&dona:

Det var verkligen ett riktigt fynd! Den ska jag spana efter vid mitt nästa besök på Cervera.

#2 - - camilla:

Åh vilken snygg! Den måste jag spana in när jag har vägarna förbi :)

#3 - - Ulli:

God fortsättning på 2010!

Den ljusstaken är riktigt, riktigt läcker. Har kikat på den, men inte slagit till.........än.



Kram Ulli

#4 - - Proforma - Irene:

Den ljusstaken måste jag se om det är rea på i min Cerverabutik! Den hade suttit fint!

Kram och God fortsättning på det nya året!

#5 - - Milla:

Nä...nu får jag springa på rean. Älskar Jon Eliasons formgivning. Undrar om de har den rea på vårt cervera me´? Härlig nystart på året.Kram Milla

#6 - - Lotta:

Fina fyndet! Gott nytt år till dig och din fina familj. Kram

#7 - - Emma:

den är jättefin, har oxå tittat på den fakiskt =)

#8 - - Mari:

Såg den oxå på rean och tyckte den var jätteläcker men när man är i flyttartagen så vill man inte släpa på mer än nödvändigt.



KRAM!

#9 - - Lisa:

Åh, ja den är så snygg! Spanade på den när jag letade julklappar till systeryster men kom på att jag hellre ville ha den själv, haha ;) Tyvärr så fanns den inte på rea när jag var förbi ett Cervera häromhelgen.. :( då hade jag slagit till och köpt direkt!