#1 - - Joanna:

Så häftigt, in med naturen bra. Gillar speciellt ideén med böckerna och bilden där den lååånga grenen får agera klädstång (den med skorna)...

#2 - - Erica:

detta var riktigt fiffigt och snyggt!

#3 - - Milla:

Gillar när udda grejer kan bli så där nonchigt snygga. Milla

#4 - - Helen (cbaqke på Style-room):

Härligt o låta naturen flytta in!!

Ska spraya lite grenar till våren o ha inomhus, har jag tänkt......får inspiration när jag ser Dina bilder:)

#5 - - Laura:

Snygg "naturlig" detalj! Genast går hjärnan på högvarv för att hitta fler kreativa platser för en kal gren inomhus! =) Tack för inspirationen!

#6 - - Jenny:

Åh vilka härliga bilder, det är verkligen fint att ta in naturen! Jag gjorde lite som sista bilden i en etta jag bodde i, i Växjö 2004, fast med bambu :-) Kram Jenny

#7 - - Therése:

Vilken kul idé...och va fint det va!

Men det såg lite riskfyllt ut med den där långa grenen med alla kläderna på ;-)

Ha det så gott...Kram!

#8 - - InneoUte-Malin:

Väldigt inspirerande bilder. Särskilt den översta där den fungerar som lampa blev jag riktigt förtjust i.

#9 - - SAKER MAN SER:

Det är såå snyggt, håller på att jobba på ett liknande projekt :-)



Kraaaaaaaaaaaaam

#10 - - Henric:

Underbart! Behöver man göra något särskilt med grenarna för att de inte ska ruttna eller så? Eller har du typ bara tvättat av dem (och sen ev sprayat)?